U ovom trenutku, letelica je u prvoj fazi konstrukcije u fabrici u Džuhaju, u pokrajini Guandong. Konačno sastavljanje planirano je do kraja 2015. godine, a prvi let bi trebalo da bude održan sredinom 2016.
Letelicu pokreće četiri elisno-mlazna motora VJ-6 i ima domet od 5.500 kilometara. Maksimalna težina za uzletanje je 60 tona i može da ponese do 50 ljudi.
Dizajneri ovog aviona proglasili su AG-600 najvećom amfibijskom letelicom, koja će prevazići japanski „šin majva“ US-2 i „berijev“ Be-200 ruske proizvodnje.
AG-600 može da sleće na vodu i uzleće sa nje (kao i sa zemlje), što ovu letelicu čini korisnom za druge države koje imaju veliki broj ostrva, poput Malezije i Novog Zelanda, koji su već pokazali interesovanje za kineski avion.
U aprilu je analitičar odbrane primetio da bi amfibijski avioni poput AG-600 bili savršeni za dostavljanje potrepština na nova veštačka ostrva koje Kinezi grade u Južnom kineskom moru. Analitičar je dalje dodao da bi ova ostrva bile fantastične baze za operacije pri kojima se AG-600 koristi u pomorskim patrolama zauzetih teritorija.
Međutim, zvaničnici kineske avijacije naglasili su da je ovaj avion takođe planiran za izvoz.
„Od prvog dana razvoja ovog projekta, AG-600 je dizajniran za svetsko tržište. Uvereni smo u njegov izvozni potencijal zbog opštih karakteristika, poput maksimalne težine uzletanja i doleta, koje su bolje od karakteristika ostalih amfibijskih aviona“, rekao je Ku Đingven, generalni menadžer Korporacije kineske avio-industrije, piše „Diplomat“.