U izveštaju vojne komisije navodi se „najverovatniji redosled događaja“ koji je doveo do nesreće.
— 17.00 — 19.45 pilot Omer Mehić i letač-tehničar Nebojša Drajić nalaze se van aerodroma Batajnica.
— 19.26 — ministar odbrane Bratislav Gašić telefonom zahteva od generala Predraga Bandića da se razmotri mogućnost slanja helikoptera po bebu. Bandić obaveštava Gašića da postoje „minimalni meteo-uslovi“ na Batajnici, a da na Ušću kod Raške ne može da se sleti.
— 19.38 — Bandić mobilnim javlja majoru Omeru Mehiću da očekuje zadatak; Mehić sugeriše da zadatak može da se izvrši helikopterom Mi-17 (HT-48).
— 19.40 — Bandić obaveštava generala Ranka Živaka, komandanta RV i PVO, koji sugeriše da se pažljivo prouči meteo-situacija.
— 19.50 — pilot kapetan Milovan Đukarić i zastavnik Ivan Miladinović dolaze do helikoptera, gde se već nalaze major Mehić i zastavnik Drajić.
— 19.54 — 19.59 — major Mehić u dva navrata najavljuje let nadležnoj kontroli leta.
— 19.56 — Bandić ministru Gašiću javlja da postoje tehnički uslovi za let, kao i da „nije poštovana standardna operativna procedura“, na šta ministar odgovara da je stvar urgentna i da se krene na zadatak.
— 19.59 — Bandić Mehiću daje informaciju da treba da sleti u Rašku i sa zadatkom upoznaje operativni tim RV i PVO.
— 20.12 — poleću sa Batajnice i penju se na 1.500 metara brzinom od 240 km/č
— 21.10 — sleću u kasarnu u Raški, gde ulaze bolesna beba i medicinski radnici iz Novog Pazara Dževad Ljajić i Miroslav Veselinović.
— 21.18 — poleću iz Raške, visina 1.800 metara. Od beogradske kontrole leta stiže informaciju da se sleti na Aerodrom „Nikola Tesla“. Posada insistira na tome da sleti na VMA ili na Batajnicu, ka „Tesli“ se upućuju tek kada im je rečeno da je tamo organizovan kompletan prihvat bebe.
— 22.15 — prvi pokušaj sletanja. Mehić traži „follow me“ vozilo na pisti i potvrđuje da vidi pistu, ubrzo kaže da pistu više ne vidi, iko je na samo 40 metara. Javlja da mora u penjanje i dobija odobrenje da se popne na 200 stopa (oko 65 metara).
— 58 sekundi pre pada, helikopter u drugom pokušaju da sleti skreće ulevo, ali se i podiže za najmanje 40 metara, uz gubitak snage motora.
— 48 sekundi pre pada — gubi na brzini.