Lej Jun, osnivač i izvršni direktor „Šaomija“, rekao je da će kompanija postati brend broj jedan vrhunskih pametnih telefona u Kini u naredne tri godine. U direktnom izazovu „Eplu“, „Samsungu“ i drugim, kineskim brendovima, izvršni direktor je takođe rekao da je strateški cilj kompanije da postane najveći brend pametnih telefona u istom vremenskom periodu.
„Cilj nam je da u potpunosti uporedimo sa „Eplom“ u u smislu proizvoda i iskustva, i postanemo najveći kineski brend visoke klase u naredne tri godine“, rekao je Lej u postu na kineskoj platformi za mikro-blogovanje „Veibo“.
U onome što bi se moglo videti kao potez da se popuni praznina koju su ostavili „Huavej“, drugi kineski brendovi kao što su OPPO, „One plus“ i drugi, „Šaomi“ pokušavs da parira najvećima u premijum kategorijama. Dok su i „One plus“ i OPPO postigli određeni uspeh u svojim naporima da pariraju „Eplu“ i „Samsungu“ u flagšip segmentu, „Šaomijevi“ top-modeli su više od onoga što se može opisati kao „početni nivo" premijum segmenta poput „Galaksi S21 FE“.
Prema izveštaju koji je objavio portal Kanalys, „Epl“ je pretekao „Samsung“ i postao najveći svetski prodavac pametnih telefona u četvrtom kvartalu prošle godine, zahvaljujući velikoj potražnji za linijom „ajfon 13“. Druga studija ukazuje da je „Epl“ svrgnuo „Vivo“ sa trona u četvrtom kvartalu i postao najveći prodavac pametnih telefona u Kini, nakon šest godina, prenosi portal „Benčmark“.
Čini se da je „Eplov“ uspon na čelnu poziciju u Kini nakon toliko godina potresao „Šaomi“, kineski brend je konkurenciju opisao kao „rat na život i smrt“.
Kako piše „Mak Rumors“, u nastojanju da privuče više potrošača, „Šaomi“ planira da otvori 20.000 novih maloprodajnih objekata u Kini u naredne tri godine, čime će ukupan broj prodavnica biti 30.000.