https://lat.sputnikportal.rs/20251202/posao-vredan-125-milijardi-evra-grupa-prada-zvanicno-preuzela-versace--1193244410.html
Posao vredan 1,25 milijardi evra: Grupa Prada zvanično preuzela Versaće
Posao vredan 1,25 milijardi evra: Grupa Prada zvanično preuzela Versaće
Sputnik Srbija
Grupa Prada saopštila je danas da je nakon šest meseci čekanja na regulatorno odobrenje, preuzela Versaće, a taj posao vredan je 1,25 milijardi evra. 02.12.2025, Sputnik Srbija
2025-12-02T12:46+0100
2025-12-02T12:46+0100
2025-12-02T12:46+0100
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
moda
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0c/02/1193244553_0:0:3642:2048_1920x0_80_0_0_e425c0592e05b8481a16022816930746.jpg
Izvršni predsedavajući direktor kuće biće Lorenco Berteli, naslednik Prada Grupe i šef korporativne društvene odgovornosti, piše Vog.Do akvizicije modne kuće Versaće došlo je u aprilu ove godine, a nakon što se kompanija suočila sa ozbiljnim finansijskim poteškoćama u poslednjih pet godina.Prihodi brenda samo u 2025. godini pali su za 15 odsto na 193 miliona dolara, saopštio je je bivši vlasnik Versaćea, Kapri Holdings koji je u februaru stavio brend na prodaju, dok je Prada u aprilu 2025. godine objavila svoje planove za akviziciju kuće.Prada Grupa, koja upravlja brendovima Prada, Miu Miu i Church's, jedna je od retkih luksuznih kompanija koja je u velikoj meri prebrodila usporavanje luksuza i mogla bi, prema mišljenju analitičara, da bude u dobroj poziciji da ojača poslovanje Versaćea.Lorenco Berteli je za Vog rekao da je jasno da će Versaće sada imati priliku da u potpunosti zakorači u „svet industrijske proizvodnje“.On je ocenio da je Versaće estetski različit od postojećeg portfolija Prade, što predstavlja prednost jer nema preklapanja u kreativnom pristupu i ciljnoj publici.Akvizicija omogućava Pradi da dopre do novih kupaca i širi poruku brenda na drugačiji način, kao i da iskoristi „ogroman potencijal“ Versaćea, dodao je Berteli.Kako se navodi, Donatela Versaće će ostati globalni ambasador kuće.„Apsolutno sam oduševljena što je Versaće postao deo Prada porodice. Đani i ja smo oduvek imali veliko divljenje prema Mijučiji, Patriciju i njihovoj porodici. Počastvovana sam što je brend u rukama tako pouzdanog italijanskog porodičnog biznisa i spremna sam da podržim ovu novu eru za brend na bilo koji način“, napisala je ona na društvenim mrežama u aprilu.Kako prenosi portal Biznis of fešn (BoF), pravi posao tek sada počinje, a napori Prade da oživi kultni brend koji je osnovao Đani Versaće će zahtevati mnogo truda i strpljenja, posebno u narednih 12 meseci.U prvom polugodištu 2025, prihod Prade porastao je osam odsto međugodišnje na 2,74 milijarde evra, dok se očekuje da će Versaće u 2024. ostvariti prihod od oko 698 miliona evra.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0c/02/1193244553_442:0:3173:2048_1920x0_80_0_0_2d4f7526bad3d0aa425f1bc89b82febf.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, moda
ekonomija, svet – ekonomija, moda
Posao vredan 1,25 milijardi evra: Grupa Prada zvanično preuzela Versaće
Grupa Prada saopštila je danas da je nakon šest meseci čekanja na regulatorno odobrenje, preuzela Versaće, a taj posao vredan je 1,25 milijardi evra.
Izvršni predsedavajući direktor kuće biće Lorenco Berteli, naslednik Prada Grupe i šef korporativne društvene odgovornosti, piše Vog.
Do akvizicije modne kuće Versaće došlo je u aprilu ove godine, a nakon što se kompanija suočila sa ozbiljnim finansijskim poteškoćama u poslednjih pet godina.
Prihodi brenda samo u 2025. godini pali su za 15 odsto na 193 miliona dolara, saopštio je je bivši vlasnik Versaćea, Kapri Holdings koji je u februaru stavio brend na prodaju, dok je Prada u aprilu 2025. godine objavila svoje planove za akviziciju kuće.
Prada Grupa, koja upravlja brendovima Prada, Miu Miu i Church's, jedna je od retkih luksuznih kompanija koja je u velikoj meri prebrodila usporavanje luksuza i mogla bi, prema mišljenju analitičara, da bude u dobroj poziciji da ojača poslovanje Versaćea.
Lorenco Berteli je za Vog rekao da je jasno da će Versaće sada imati priliku da u potpunosti zakorači u „svet industrijske proizvodnje“.
On je ocenio da je Versaće estetski različit od postojećeg portfolija Prade, što predstavlja prednost jer nema preklapanja u kreativnom pristupu i ciljnoj publici.
Akvizicija omogućava Pradi da dopre do novih kupaca i širi poruku brenda na drugačiji način, kao i da iskoristi „ogroman potencijal“ Versaćea, dodao je Berteli.
Kako se navodi, Donatela Versaće će ostati globalni ambasador kuće.
„Apsolutno sam oduševljena što je Versaće postao deo Prada porodice. Đani i ja smo oduvek imali veliko divljenje prema Mijučiji, Patriciju i njihovoj porodici. Počastvovana sam što je brend u rukama tako pouzdanog italijanskog porodičnog biznisa i spremna sam da podržim ovu novu eru za brend na bilo koji način“, napisala je ona na društvenim mrežama u aprilu.
Kako prenosi portal Biznis of fešn (BoF), pravi posao tek sada počinje, a napori Prade da oživi kultni brend koji je osnovao Đani Versaće će zahtevati mnogo truda i strpljenja, posebno u narednih 12 meseci.
U prvom polugodištu 2025, prihod Prade porastao je osam odsto međugodišnje na 2,74 milijarde evra, dok se očekuje da će Versaće u 2024. ostvariti prihod od oko 698 miliona evra.