https://lat.sputnikportal.rs/20251120/kineski-cangan-stigao-u-srbiju-predstavljena-dva-modela-elektricnih-automobila-foto-1192710477.html
Kineski „Čangan“ stigao u Srbiju, predstavljena dva modela električnih automobila /foto/
Kineski „Čangan“ stigao u Srbiju, predstavljena dva modela električnih automobila /foto/
Sputnik Srbija
Kineska automobilska kompanija „Čangan“ najavila je u Beogradu zvaničan početak prodaje svojih vozila na tržištu Zapadnog Balkana, čime Srbija i region dolaze... 20.11.2025, Sputnik Srbija
2025-11-20T11:40+0100
2025-11-20T11:40+0100
2025-11-20T11:54+0100
ekonomija
srbija
srbija – ekonomija
ekonomija
automobili
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0b/14/1192710075_0:160:3072:1888_1920x0_80_0_0_08857063de8265ebb845cf36022cdbf4.jpg
Kroz partnerstvo sa ovlašćenim uvoznikom, kompanijom „Crossroad Asia“, članicom OMR Grupe, u beogradskoj Ložionici su predstavljeni novi električni SUV modeli, „deepal s07“ i „deepal s05“, a početak prodaje u Srbiji kreće 21. novembra.Izvršni direktor Automotive divizije OMR Dejan Stupar izjavio je za Tanjug da će od 21. novembra u Beogradu, njihov auto diler BM Motors krenuti sa aktivnom prodajom „Čangan“ modela, dok će u narednim mesecima krenuti sa prodajom u Novom Sadu, Kragujevcu i u svim glavnim gradovima regiona Zapadnog Balkana.Kada je reč o ceni „Čangan“ modela, Stupar je istakao da se ona kreće od nešto ispod 20.000 evra, koliko je potrebno izdvojiti za modele sa benzinskim motorom, do 40.000 evra za najskuplje modele, odnosno automobile na struju kao što je model s07.„Čangan“, jedna od najvećih kineskih automobilskih grupacija, ima 41 godinu iskustva u proizvodnji automobila sa sedištem u Čongćingu.Kompanija, nastala 1862. godine, upravlja sa 21 proizvodnom bazom i 39 postrojenja širom sveta, izvozeći vozila u 103 zemlje i teritorije u okviru šest velikih regionalnih tržišta.„Čangan“ direktno zapošljava više od 110.000 ljudi, a kroz svoj lanac vrednosti podržava više od milion radnih mesta. Od 2001. godine „Čangan“ jača svoje prisustvo u Evropi kroz dizajn centar u Torinu i istraživačko-razvojni centar u Birmingemu.Zaključno sa julom 2025. godine, ukupna prodaja „Čangan“ kineskih brendova premašila je 29 miliona jedinica.Pogledajte i:
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0b/14/1192710075_171:0:2902:2048_1920x0_80_0_0_66056759a1119da89a1ece812f431286.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
srbija, srbija – ekonomija, ekonomija, automobili
srbija, srbija – ekonomija, ekonomija, automobili
Kineski „Čangan“ stigao u Srbiju, predstavljena dva modela električnih automobila /foto/
11:40 20.11.2025 (Osveženo: 11:54 20.11.2025) Kineska automobilska kompanija „Čangan“ najavila je u Beogradu zvaničan početak prodaje svojih vozila na tržištu Zapadnog Balkana, čime Srbija i region dolaze na mapu strateške ekspanzije jednog od najznačajnijih kineskih automobilskih brendova.
Kroz partnerstvo sa ovlašćenim uvoznikom, kompanijom „Crossroad Asia“, članicom OMR Grupe, u beogradskoj Ložionici su predstavljeni novi električni SUV modeli, „deepal s07“ i „deepal s05“, a početak prodaje u Srbiji kreće 21. novembra.
Izvršni direktor Automotive divizije OMR Dejan Stupar izjavio je za Tanjug da će od 21. novembra u Beogradu, njihov auto diler BM Motors krenuti sa aktivnom prodajom „Čangan“ modela, dok će u narednim mesecima krenuti sa prodajom u Novom Sadu, Kragujevcu i u svim glavnim gradovima regiona Zapadnog Balkana.
Kada je reč o ceni „Čangan“ modela, Stupar je istakao da se ona kreće od nešto ispod 20.000 evra, koliko je potrebno izdvojiti za modele sa benzinskim motorom, do 40.000 evra za najskuplje modele, odnosno automobile na struju kao što je model s07.
„Čangan“, jedna od najvećih kineskih automobilskih grupacija, ima 41 godinu iskustva u proizvodnji automobila sa sedištem u Čongćingu.
Kompanija, nastala 1862. godine, upravlja sa 21 proizvodnom bazom i 39 postrojenja širom sveta, izvozeći vozila u 103 zemlje i teritorije u okviru šest velikih regionalnih tržišta.
„Čangan“ direktno zapošljava više od 110.000 ljudi, a kroz svoj lanac vrednosti podržava više od milion radnih mesta. Od 2001. godine „Čangan“ jača svoje prisustvo u Evropi kroz dizajn centar u Torinu i istraživačko-razvojni centar u Birmingemu.
Zaključno sa julom 2025. godine, ukupna prodaja „Čangan“ kineskih brendova premašila je 29 miliona jedinica.