00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
MAŠA I ...
Goran Petronijević: Ovo je najžešća borba usred Evrope u istoriji – na udaru i Srbija
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Da li je depresija zaključana kreativnost
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Peruničić – otvoreno o fudbalu, košarci, Željku, rukometu, reprezentaciji, karijeri, bratu
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
Zvuk Savinih „Šidijanki“
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
MULTIMEDIJA
Kada slika govori više od hiljadu reči! Kroz Sputnjikove foto-galerije, infografike i drugi multimedijalni sadržaj sagledajte svet iz drugačije perspektive.

Novi nacionalni prioritet: Prvi turistički voz na vodonični pogon u Kini /foto/

Pratite nas
U svetlu globalnog zagrevanja razvijeni svet se uveliko priprema da postojeće fosilne energente zameni ekološkim. Kina je posle automobila (2019) i tramvaja (2023) na vodonični pogon, proizvela i voz koji je 16. oktobra sišao sa fabričke trake. Odluka Pekinga je da vodonik postane novi nacionalni prioritet.
© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Prvi kineski voz vodonični pogon u Čangčunu, provinciji Đilin

Prvi kineski voz vodonični pogon u Čangčunu, provinciji Đilin - Sputnik Srbija
1/6

Prvi kineski voz vodonični pogon u Čangčunu, provinciji Đilin

© Getty Images / VCG

Unutrašnji pogled na voz koji se napaja vodonikom kako kako bi se postigla nulta emisija ugljnika.

Unutrašnji pogled na voz koji se napaja vodonikom kako kako bi se postigla nulta emisija ugljnika.  - Sputnik Srbija
2/6

Unutrašnji pogled na voz koji se napaja vodonikom kako kako bi se postigla nulta emisija ugljnika.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Za razliku od tradicionalnih vozova koji se oslanjaju na fosilna goriva ili sisteme kontaktne mreže za napajanje, ovaj voz ima ugrađeni sistem za napajanje vodonikom, koji može da obezbedi snažan i dugotrajan izvor energije.

Za razliku od tradicionalnih vozova koji se oslanjaju na fosilna goriva ili sisteme kontaktne mreže za napajanje, ovaj voz ima ugrađeni sistem za napajanje vodonikom, koji može da obezbedi snažan i dugotrajan izvor energije. - Sputnik Srbija
3/6

Za razliku od tradicionalnih vozova koji se oslanjaju na fosilna goriva ili sisteme kontaktne mreže za napajanje, ovaj voz ima ugrađeni sistem za napajanje vodonikom, koji može da obezbedi snažan i dugotrajan izvor energije.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Vozilo je razvila kompanija "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd".

Vozilo je razvila kompanija "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd". - Sputnik Srbija
4/6

Vozilo je razvila kompanija "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd".

© Getty Images / VCG

Voz je imao test u martu prošle godine i tada je razvio brzinu od 160 kilometara na čas. Maksimalni domet je 1.000 kilometara.

Voz je imao test u martu prošle godine i tada je razvio brzinu od 160 kilometara na čas. Maksimalni domet je 1.000 kilometara. - Sputnik Srbija
5/6

Voz je imao test u martu prošle godine i tada je razvio brzinu od 160 kilometara na čas. Maksimalni domet je 1.000 kilometara.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Kina je još 2019. napravila prve automobile na vodonik, a 2023. proizveli su i prvi gradski tramvaj na vodonik.

Kina je još 2019. napravila prve automobile na vodonik, a 2023. proizveli su i prvi gradski tramvaj na vodonik. - Sputnik Srbija
6/6

Kina je još 2019. napravila prve automobile na vodonik, a 2023. proizveli su i prvi gradski tramvaj na vodonik.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala