00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
NOVI SPUTNJIK POREDAK
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Aleksa Jelić: Zemlja bez kulture je zemlja bez identiteta
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Da li će pregovori Rusije i Amerike uključiti – Srbiju
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Delegacija beogradskog metroa sastala se sa firmom „Guangdžo metro“

© Sputnik / Lola ĐorđevićLokacija u Makiškom polju gde će biti izgrađen depo budućeg metroa
Lokacija u Makiškom polju gde će biti izgrađen depo budućeg metroa   - Sputnik Srbija, 1920, 26.08.2025
Pratite nas
Delegacija JKP „Beogradski metro i voz“ sastala se danas sa kompanijom „Guangdžo metro“ u kineskom gradu Guangdžou i tom prilikom su se dodatno upoznali sa razvojnim planovima i postignućima ove kompanije.
Direktor preduzeća „Beogradski metro i voz“ Andreja Mladenović izjavio je da su za projekat metroa u Beogradu izuzetno važni pouzdani partneri, kao što je „Guangdžo metro“ sa kojima sarađuju duže od godinu dana, kao i da su njihovi stručnjaci prisutni u Beogradu, zajedno sa kompanijom Pauer Čajna i rade na dizajnu naših stanica i tunela.
Guangdžo Metro osnovan je 1992. godine, a prva linija puštena je u rad 1997.
Kako je rečeno na sastanku, samo metro u Guangdžou ima više od 750 kilometara pruge, dok intersiti linije obuhvataju 338 kilometara.
Tokom proteklih godina dobila je 286 nagrada za inovacije i naučno-tehnološke projekte na nacionalnom i lokalnom nivou, uključujući i prestižno priznanje „Nacionalni izvanredni inženjerski tim“ koje dodeljuju Centralni komitet KP Kine i Državni savet.
Radovi na metrou u gradu Guandžo rađeni su uz pomoć TBM mašina, odnosno „mašina krtica“, koje za izradu metroa u Beogradu stižu u Srbiju drugoj polovini 2026. godine.
Delegacija JKP „Beogradski metro i voz“ obišla je danas proizvodne pogone fabrike Kompanije za tešku industriju kineske železničke gradnje (CRCHI - China Railway Construction Heavy Industry), zadužene za izradu TBM (TBM - Tunnel Boring Machine) za potrebe beogradskog metroa.
Ove mašine, poznate i kao „krtice“, ključne su za iskopavanje tunela i predstavljaju jedno od najznačajnijih ulaganja u savremenu tehnologiju u okviru projekta.
Oba TBM-a biće dopremljena u Beograd u drugoj polovini 2026. godine, čime će početi najzahtevnija i najvažnija faza izgradnje metroa.
Ovaj segment posete Kini je značajan jer će se JKP „Beogradski metro i voz“ upoznati sa kompletnom metodologijom, detaljima i procedurama izrade mašina, na licu mesta.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala