https://lat.sputnikportal.rs/20250528/1186193923.html
Društvene mreže i manipulacija društva
Društvene mreže i manipulacija društva
Sputnik Srbija
28.05.2025, Sputnik Srbija
2025-05-28T19:59+0200
2025-05-28T19:59+0200
2025-05-28T20:00+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/05/1c/1186193802_0:3:1036:586_1920x0_80_0_0_c29945681c0f22c31980fdccc2a4912c.jpg
Društvene mreže i manipulacija društva
Sputnik Srbija
„Novi Sputnjik poredak“ istražuje kako tehnološki giganti upravljaju algoritmima da bi upravljali svojim korisnicima.
Šta je Pavel Durov otkrio o uticaju Francuske obaveštajne službe na izbore u Rumuniji? Kakav je eksperiment „Fejsbuk“ sproveo nad stotinama hiljada svojih korisnika, a da toga nisu bili ni svesni? Kako se upravljanjem Internet pretraživačima može upravljati političkim odlukama?
Odgovore na ova pitanja u razgovoru s Nikolom Vrzićem potražiće politikolog Aleksandar Pavić i stručnjak za političke kampanje Ivan Mišić.
„Novi Sputnjik poredak“ istražuje kako tehnološki giganti upravljaju algoritmima da bi upravljali svojim korisnicima. Šta je Pavel Durov otkrio o uticaju Francuske obaveštajne službe na izbore u Rumuniji? Kakav je eksperiment „Fejsbuk“ sproveo nad stotinama hiljada svojih korisnika, a da toga nisu bili ni svesni? Kako se upravljanjem Internet pretraživačima može upravljati političkim odlukama?Odgovore na ova pitanja u razgovoru s Nikolom Vrzićem potražiće politikolog Aleksandar Pavić i stručnjak za političke kampanje Ivan Mišić.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/05/1c/1186193802_126:0:910:588_1920x0_80_0_0_bee17c612b315fdff9ec821aab091897.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
audio
Društvene mreže i manipulacija društva
19:59 28.05.2025 (Osveženo: 20:00 28.05.2025) „Novi Sputnjik poredak“ istražuje kako tehnološki giganti upravljaju algoritmima da bi upravljali svojim korisnicima.
Šta je Pavel Durov otkrio o uticaju Francuske obaveštajne službe na izbore u Rumuniji? Kakav je eksperiment „Fejsbuk“ sproveo nad stotinama hiljada svojih korisnika, a da toga nisu bili ni svesni? Kako se upravljanjem Internet pretraživačima može upravljati političkim odlukama?
Odgovore na ova pitanja u razgovoru s Nikolom Vrzićem potražiće politikolog Aleksandar Pavić i stručnjak za političke kampanje Ivan Mišić.