https://lat.sputnikportal.rs/20250522/napravljena-nova-cokolada-bez-kakaoa-alternativni-sastojak-kazu-prava-je-revolucija-1185994454.html
Napravljena nova čokolada bez kakaoa, alternativni sastojak, kažu, prava je revolucija
Napravljena nova čokolada bez kakaoa, alternativni sastojak, kažu, prava je revolucija
Sputnik Srbija
Nemačka kompanija "Kaufland" je, u okviru svoje privatne robne marke K-Classic, predstavila prvu čokoladu bez kakaoa. 22.05.2025, Sputnik Srbija
2025-05-22T21:50+0200
2025-05-22T21:50+0200
2025-05-22T21:50+0200
ekonomija
svet – ekonomija
privreda i poljoprivreda
nemačka
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/03/12/1183711780_0:97:1024:673_1920x0_80_0_0_01dca2e448ed0a735542285af1abda9a.jpg
Proizvodi su kreirani koristeći ChoViva, čokoladnu alternativu bez kakaoa koju je razvila startap kompanija " Planet A Foods ".ChoViva nastaje prženjem suncokretovih semenki, zajedno sa biljnim mastima i šećerom, kreirajući prepoznatljivu čokoladnu aromu bez kakaoa.Ova održiva alternativa, za razliku od kakao zrna, ne potiče iz tropskih krajeva, već može da se proizvode u Evropi, štedeći 94% vode u poređenju sa konvencionalnim uzgojem kakaoa.Potrošači tako sada u prodavnicama "Kauflanda" mogu pronaći Waffle Bitesi i Neapolitaner proizvode robne marke K-Classic sa ChoViva -om."Čokoladna alternativa ChoViva predstavlja pravu revoluciju na tržištu i potpuno novi pogled na jedan tradicionalni proizvod. Uzgoj kakaoa je delimično povezan sa ekološkim i društvenim izazovima. Rešenje da se čokoladna alternativa proizvodi od domaćih sirovina zaista je u mnogim aspektima prekretnica, koju rado koristimo za proizvode naše privatne robne marke", rekao je Tobias Striker, rukovodilac sektora za nabavku slatkiša i peciva u Kauflandu, prenela je Kamatica.Pogledajte i:
nemačka
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/03/12/1183711780_0:0:1024:768_1920x0_80_0_0_6e696ad46a27a9d31418192414a371ef.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet – ekonomija, privreda i poljoprivreda, nemačka
svet – ekonomija, privreda i poljoprivreda, nemačka
Napravljena nova čokolada bez kakaoa, alternativni sastojak, kažu, prava je revolucija
Nemačka kompanija "Kaufland" je, u okviru svoje privatne robne marke K-Classic, predstavila prvu čokoladu bez kakaoa.
Proizvodi su kreirani koristeći ChoViva, čokoladnu alternativu bez kakaoa koju je razvila startap kompanija " Planet A Foods ".
ChoViva nastaje prženjem suncokretovih semenki, zajedno sa biljnim mastima i šećerom, kreirajući prepoznatljivu čokoladnu aromu bez kakaoa.
Ova održiva alternativa, za razliku od kakao zrna, ne potiče iz tropskih krajeva, već može da se proizvode u Evropi, štedeći 94% vode u poređenju sa konvencionalnim uzgojem kakaoa.
Potrošači tako sada u prodavnicama "Kauflanda" mogu pronaći Waffle Bitesi i Neapolitaner proizvode robne marke K-Classic sa ChoViva -om.
"Čokoladna alternativa ChoViva predstavlja pravu revoluciju na tržištu i potpuno novi pogled na jedan tradicionalni proizvod. Uzgoj kakaoa je delimično povezan sa ekološkim i društvenim izazovima. Rešenje da se čokoladna alternativa proizvodi od domaćih sirovina zaista je u mnogim aspektima prekretnica, koju rado koristimo za proizvode naše privatne robne marke", rekao je Tobias Striker, rukovodilac sektora za nabavku slatkiša i peciva u Kauflandu,
prenela je Kamatica.