00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK SPORT
21:00
30 min
SPUTNJIK SPORT
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Modno putovanje kroz srpsku istoriju
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Šta mogu doneti pregovori Vašingtona i Kijeva u Berlinu?
16:30
30 min
SVET SA SPUTNJIKOM
Biti ili ne biti za Ukrajinu – može li proći nova prevara Zelenskog
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Porodično“: Kućni budžet – kako da planiramo i vodimo porodične finansije
20:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
MULTIMEDIJA
Kada slika govori više od hiljadu reči! Kroz Sputnjikove foto-galerije, infografike i drugi multimedijalni sadržaj sagledajte svet iz drugačije perspektive.

Beogradski rakija fest: Srpska šljivovica čeka svoj dan

Pratite nas
U Beogradu je održan 18. Beogradski rakija fest, koji je okupio više od 30 destilerija i proizvođača opreme za proizvodnju rakije, a kako su naveli iz Privredne komore Srbije, koja je organizator manifestacije, tom prilikom je upućena inicijativa za proglašenje „Svetskog dana šljivovice“.
© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Savetnik predsednika Privredne komore Srbije (PKS) Veljko Jovanović izjavio je da je na sednici grupacije proizvođača rakije i alkoholnih pića, održanoj tokom festivala, potekla inicijativa brendiranja šljivovice i rakije kao nacionalnog i regionalnog brenda.

Savetnik predsednika Privredne komore Srbije (PKS) Veljko Jovanović izjavio je da je na sednici grupacije proizvođača rakije i alkoholnih pića, održanoj tokom festivala, potekla inicijativa brendiranja šljivovice i rakije kao nacionalnog i regionalnog brenda. - Sputnik Srbija
1/8

Savetnik predsednika Privredne komore Srbije (PKS) Veljko Jovanović izjavio je da je na sednici grupacije proizvođača rakije i alkoholnih pića, održanoj tokom festivala, potekla inicijativa brendiranja šljivovice i rakije kao nacionalnog i regionalnog brenda.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Jovanović je za Tanjug kazao da su se tokom sastanka razmatrali pojedini datumi u decembru, koji bi bili proglašeni za „Svetski dan šljivovice“ i ocenio je da su velike šanse za njegovo proglašenje.

Jovanović je za Tanjug kazao da su se tokom sastanka razmatrali pojedini datumi u decembru, koji bi bili proglašeni za „Svetski dan šljivovice“ i ocenio je da su velike šanse za njegovo proglašenje. - Sputnik Srbija
2/8

Jovanović je za Tanjug kazao da su se tokom sastanka razmatrali pojedini datumi u decembru, koji bi bili proglašeni za „Svetski dan šljivovice“ i ocenio je da su velike šanse za njegovo proglašenje.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

On je podsetio da su na listu svetske nematerijalne baštine Uneska upisane šljivovica, odnosno tehnologija proizvodnje i znanja i istakao da je Balkan region odakle bi trebalo da krene brendiranje rakije na tržištima gde to piće još nije prepoznato.

On je podsetio da su na listu svetske nematerijalne baštine Uneska upisane šljivovica, odnosno tehnologija proizvodnje i znanja i istakao da je Balkan region odakle bi trebalo da krene brendiranje rakije na tržištima gde to piće još nije prepoznato. - Sputnik Srbija
3/8

On je podsetio da su na listu svetske nematerijalne baštine Uneska upisane šljivovica, odnosno tehnologija proizvodnje i znanja i istakao da je Balkan region odakle bi trebalo da krene brendiranje rakije na tržištima gde to piće još nije prepoznato.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

„Tih tržišta je mnogo. Šanse su ogromne, ali negde smo se rukovodili iskustvima, kao što je kod Irskog viskija, koji je u jednom trenutku gotovo bio nestao sa tržišta, a onda pobedio maltene škotski viski kada je reč o popularnosti“, rekao je Jovanović.

„Tih tržišta je mnogo. Šanse su ogromne, ali negde smo se rukovodili iskustvima, kao što je kod Irskog viskija, koji je u jednom trenutku gotovo bio nestao sa tržišta, a onda pobedio maltene škotski viski kada je reč o popularnosti“, rekao je Jovanović. - Sputnik Srbija
4/8

„Tih tržišta je mnogo. Šanse su ogromne, ali negde smo se rukovodili iskustvima, kao što je kod Irskog viskija, koji je u jednom trenutku gotovo bio nestao sa tržišta, a onda pobedio maltene škotski viski kada je reč o popularnosti“, rekao je Jovanović.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Dodao je i da je u Srbiji registrovano više od 1.000 proizvođača rakije, čiji broj, prema njegovim rečima, raste i naglasio da je bitna razmena znanja između destilerija.

Dodao je i da je u Srbiji registrovano više od 1.000 proizvođača rakije, čiji broj, prema njegovim rečima, raste i naglasio da je bitna razmena znanja između destilerija. - Sputnik Srbija
5/8

Dodao je i da je u Srbiji registrovano više od 1.000 proizvođača rakije, čiji broj, prema njegovim rečima, raste i naglasio da je bitna razmena znanja između destilerija.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Direktorka PKS za region Užice Ana Lapčević kazala je da je Beogradski festival rakije prepoznat kao jedan od najcenjenijih manifestacija i dodala je da je tokom festivala održano ocenjivanje različitih uzoraka rakije nabavljenih u prometu, a koji je važan segment manifestacije.

Direktorka PKS za region Užice Ana Lapčević kazala je da je Beogradski festival rakije prepoznat kao jedan od najcenjenijih manifestacija i dodala je da je tokom festivala održano ocenjivanje različitih uzoraka rakije nabavljenih u prometu, a koji je važan segment manifestacije. - Sputnik Srbija
6/8

Direktorka PKS za region Užice Ana Lapčević kazala je da je Beogradski festival rakije prepoznat kao jedan od najcenjenijih manifestacija i dodala je da je tokom festivala održano ocenjivanje različitih uzoraka rakije nabavljenih u prometu, a koji je važan segment manifestacije.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Navela je da je ove godine tokom manifestacije prvi put vodila kurs degustacije, odnosno senzorske analize, što je kako kaže, jedan korak da se unapredi znanje potrošača rakije.

Navela je da je ove godine tokom manifestacije prvi put vodila kurs degustacije, odnosno senzorske analize, što je kako kaže, jedan korak da se unapredi znanje potrošača rakije. - Sputnik Srbija
7/8

Navela je da je ove godine tokom manifestacije prvi put vodila kurs degustacije, odnosno senzorske analize, što je kako kaže, jedan korak da se unapredi znanje potrošača rakije.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Ona je ocenila i da je šljiva, kao voće, sirovina koja daje najkompleksnije i jako alkoholno piće u kategoriji voćnih rakija.

Ona je ocenila i da je šljiva, kao voće, sirovina koja daje najkompleksnije i jako alkoholno piće u kategoriji voćnih rakija. - Sputnik Srbija
8/8

Ona je ocenila i da je šljiva, kao voće, sirovina koja daje najkompleksnije i jako alkoholno piće u kategoriji voćnih rakija.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala