https://lat.sputnikportal.rs/20250507/kina-testira-najbrzi-voz-na-svetu-sa-ultrapreciznom-tehnologijom-kocenja-1185493333.html
Kina testira najbrži voz na svetu sa ultrapreciznom tehnologijom kočenja
Kina testira najbrži voz na svetu sa ultrapreciznom tehnologijom kočenja
Sputnik Srbija
Kineski naučnici vrše ispitivanja prototipa najbržeg voza na svetu, CR450, kako bi se testirala tehnologija izuzetno preciznog kočenja. 07.05.2025, Sputnik Srbija
2025-05-07T22:33+0200
2025-05-07T22:33+0200
2025-05-07T22:33+0200
kina
brzi voz
društvo
ekonomija
ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/13/1130794013_0:110:3107:1858_1920x0_80_0_0_8ceaeabdb33576a7af1d025b9508370f.jpg
CR450 mora da uspori sa 400 kilometara na sat do potpunog zaustavljanja za samo 112 sekundi na dužini od 6.500 metara.Da bi se ovo postiglo, potreban je izuzetno pouzdan kočioni sistem, posebno glavčina kočionog diska, prenosi Si-Si-Ti-Vi.Glavčina kočenja zahtevala je preciznu toleranciju od samo 0,005 milimetara, oko jedne šesnaestine debljine ljudske dlake.Nakon višemesečnog istraživanja, kineski tehnički tim je ne samo rešio izazov obrade glavčine na strugu, već je eliminisao i čitav proizvodni korak i udvostručio efikasnost u poređenju sa stranim tehnikama brušenja.Pogledajte i:
kina
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/13/1130794013_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_ebbd465f9040bb2fc3c8db4115c06c97.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
kina, brzi voz, društvo, ekonomija
kina, brzi voz, društvo, ekonomija
Kina testira najbrži voz na svetu sa ultrapreciznom tehnologijom kočenja
Kineski naučnici vrše ispitivanja prototipa najbržeg voza na svetu, CR450, kako bi se testirala tehnologija izuzetno preciznog kočenja.
CR450 mora da uspori sa 400 kilometara na sat do potpunog zaustavljanja za samo 112 sekundi na dužini od 6.500 metara.
Da bi se ovo postiglo, potreban je izuzetno pouzdan kočioni sistem, posebno glavčina kočionog diska, prenosi Si-Si-Ti-Vi.
Glavčina kočenja zahtevala je preciznu toleranciju od samo 0,005 milimetara, oko jedne šesnaestine debljine ljudske dlake.
Nakon višemesečnog istraživanja, kineski tehnički tim je ne samo rešio izazov obrade glavčine na strugu, već je eliminisao i čitav proizvodni korak i udvostručio efikasnost u poređenju sa stranim tehnikama brušenja.