00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet vizantijske civilizacije
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Srđan Blagojević: Imaćemo dobru ligu kad bude normalno da „večiti“ ne pobede
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Galerijeve utvare“
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Srbija postaje sve atraktivnija za turiste iz Kine, porast poseta za 58 odsto u odnosu na 2024.

© Sputnik / Lola ĐorđevićFontana u Knez Mihajlovoj
Fontana u Knez Mihajlovoj - Sputnik Srbija, 1920, 21.03.2025
Pratite nas
Turistički promet sa Narodnom Republikom Kinom nastavlja da beleži izuzetan rast, što potvrđuju podaci da je u periodu od 1. januara do 21. marta Srbiju posetilo 26.478 kineskih turista, što predstavlja porast od 58,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine, izjavio je danas ministar turizma i omladine u Vladi u tehničkom mandatu Husein Memić.
„Još značajniji je rast broja noćenja, koji je porastao za 95,2 odsto, dostigavši 100.114 noćenja u poređenju sa 51.280 u istom periodu 2024“, istakao je Memić za Tanjug.
On je dodao da su ovi rezultati jasna potvrda da Srbija postaje sve atraktivnija destinacija za turiste iz Kine, što je plod strateškog ulaganja u promociju, bolju avio-povezanost i unapređenje turističke ponude.
„Ministarstvo turizma i omladine nastaviće da podržava inicijative koje doprinose ovom rastu, sa ciljem da Srbija postane jedna od najpoželjnijih destinacija za kineske turiste u region“, naglasio je Memić.
Memić je posebno istakao značaj bezviznog režima između Srbije i Kine, kao i pojačane promotivne aktivnosti koje se sprovode na kineskom tržištu.
Ocenio je da je unapređenje turističke infrastrukture, uključujući digitalizaciju usluga i uvođenje ponude prilagođene kineskim turistima, takođe doprinelo ovom rastu.
Prema njegovim rečima, očekuje se da će ovaj trend nastaviti da raste u narednim mesecima, naročito sa predstojećim turističkim manifestacijama i festivalima u Srbiji.
„Naš cilj je da dodatno proširimo saradnju sa kineskim turističkim operaterima i platformama kako bismo osigurali da Srbija ostane visoko pozicionirana na mapi omiljenih destinacija kineskih putnika. Nastavićemo da radimo na poboljšanju uslova i sadržaja koji će dodatno privući goste iz Kine, bilo da je reč o kulturnom, gastronomskom ili avanturističkom turizmu“, zaključio je Memić.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala