https://lat.sputnikportal.rs/20250321/srbija-postaje-sve-atraktivnija-za-turiste-iz-kine-porast-poseta-za-58-odsto-u-odnosu-na-2024-1183841643.html
Srbija postaje sve atraktivnija za turiste iz Kine, porast poseta za 58 odsto u odnosu na 2024.
Srbija postaje sve atraktivnija za turiste iz Kine, porast poseta za 58 odsto u odnosu na 2024.
Sputnik Srbija
Turistički promet sa Narodnom Republikom Kinom nastavlja da beleži izuzetan rast, što potvrđuju podaci da je u periodu od 1. januara do 21. marta Srbiju... 21.03.2025, Sputnik Srbija
2025-03-21T17:50+0100
2025-03-21T17:50+0100
2025-03-21T17:50+0100
ekonomija
ekonomija
srbija – ekonomija
turizam i trgovina
kina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/07/11/1158667742_0:211:3073:1939_1920x0_80_0_0_e8b8ba2d49b795a7686546c3a2049596.jpg
„Još značajniji je rast broja noćenja, koji je porastao za 95,2 odsto, dostigavši 100.114 noćenja u poređenju sa 51.280 u istom periodu 2024“, istakao je Memić za Tanjug.On je dodao da su ovi rezultati jasna potvrda da Srbija postaje sve atraktivnija destinacija za turiste iz Kine, što je plod strateškog ulaganja u promociju, bolju avio-povezanost i unapređenje turističke ponude.„Ministarstvo turizma i omladine nastaviće da podržava inicijative koje doprinose ovom rastu, sa ciljem da Srbija postane jedna od najpoželjnijih destinacija za kineske turiste u region“, naglasio je Memić.Memić je posebno istakao značaj bezviznog režima između Srbije i Kine, kao i pojačane promotivne aktivnosti koje se sprovode na kineskom tržištu.Ocenio je da je unapređenje turističke infrastrukture, uključujući digitalizaciju usluga i uvođenje ponude prilagođene kineskim turistima, takođe doprinelo ovom rastu.Prema njegovim rečima, očekuje se da će ovaj trend nastaviti da raste u narednim mesecima, naročito sa predstojećim turističkim manifestacijama i festivalima u Srbiji.„Naš cilj je da dodatno proširimo saradnju sa kineskim turističkim operaterima i platformama kako bismo osigurali da Srbija ostane visoko pozicionirana na mapi omiljenih destinacija kineskih putnika. Nastavićemo da radimo na poboljšanju uslova i sadržaja koji će dodatno privući goste iz Kine, bilo da je reč o kulturnom, gastronomskom ili avanturističkom turizmu“, zaključio je Memić.Pogledajte i:
kina
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/07/11/1158667742_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_39ec4778b37007c0f7c0e37906c366ec.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, srbija – ekonomija, turizam i trgovina, kina
ekonomija, srbija – ekonomija, turizam i trgovina, kina
Srbija postaje sve atraktivnija za turiste iz Kine, porast poseta za 58 odsto u odnosu na 2024.
Turistički promet sa Narodnom Republikom Kinom nastavlja da beleži izuzetan rast, što potvrđuju podaci da je u periodu od 1. januara do 21. marta Srbiju posetilo 26.478 kineskih turista, što predstavlja porast od 58,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine, izjavio je danas ministar turizma i omladine u Vladi u tehničkom mandatu Husein Memić.
„Još značajniji je rast broja noćenja, koji je porastao za 95,2 odsto, dostigavši 100.114 noćenja u poređenju sa 51.280 u istom periodu 2024“, istakao je Memić za Tanjug.
On je dodao da su ovi rezultati jasna potvrda da Srbija postaje sve atraktivnija destinacija za turiste iz Kine, što je plod strateškog ulaganja u promociju, bolju avio-povezanost i unapređenje turističke ponude.
„Ministarstvo turizma i omladine nastaviće da podržava inicijative koje doprinose ovom rastu, sa ciljem da Srbija postane jedna od najpoželjnijih destinacija za kineske turiste u region“, naglasio je Memić.
Memić je posebno istakao značaj bezviznog režima između Srbije i Kine, kao i pojačane promotivne aktivnosti koje se sprovode na kineskom tržištu.
Ocenio je da je unapređenje turističke infrastrukture, uključujući digitalizaciju usluga i uvođenje ponude prilagođene kineskim turistima, takođe doprinelo ovom rastu.
Prema njegovim rečima, očekuje se da će ovaj trend nastaviti da raste u narednim mesecima, naročito sa predstojećim turističkim manifestacijama i festivalima u Srbiji.
„Naš cilj je da dodatno proširimo saradnju sa kineskim turističkim operaterima i platformama kako bismo osigurali da Srbija ostane visoko pozicionirana na mapi omiljenih destinacija kineskih putnika. Nastavićemo da radimo na poboljšanju uslova i sadržaja koji će dodatno privući goste iz Kine, bilo da je reč o kulturnom, gastronomskom ili avanturističkom turizmu“, zaključio je Memić.