https://lat.sputnikportal.rs/20241123/srbija-i-albanija-potpisale-memorandum-o-saradnji-u-oblasti-turizma-1179815252.html
Srbija i Albanija potpisale Memorandum o saradnji u oblasti turizma
Srbija i Albanija potpisale Memorandum o saradnji u oblasti turizma
Sputnik Srbija
Srbija i Albanija potpisale su Memorandum o saradnji u oblasti turizma, koji, prema rečima direktorke Turističke organizacije Srbije Marije Labović, podrazumeva... 23.11.2024, Sputnik Srbija
2024-11-23T16:50+0100
2024-11-23T16:50+0100
2024-11-23T16:50+0100
ekonomija
ekonomija
srbija – ekonomija
srbija
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0a/0a/1162225501_0:101:3461:2048_1920x0_80_0_0_bba24d125123d8d3477481922ea7a7bb.jpg
Labović za Tanjug kaže da je Memorandum potpisan u sklopu inicijative Otvoreni Balkan, a da podrazumeva i saradnju usmerenu ka povećanju turističkog prometa prema tržištima koja su daleka, a čiji turisti preferiraju da obiđu više od jedne zemlje tokom putovanja.Prema njenim rečima, tu se uglavnom govori o dalekim tržištima kao što je Kina, a može se desiti da se u nekom narednom periodu obnove i posete iz Japana.Labović dodaje da Memorandum podrazumeva i razmenu statističkih podataka, razmenu kontakata kada su u pitanju mediji, podršku jednih drugima kada se organizuju studijske posete medija, povezivanje turističkih privreda radi kreiranja zajedničkih aranžmana, takođe i u polju dodatnih aktivnosti u smeru edukacije."Memorandum podrazumeva sve ono što može da nam pomogne da budemo efikasniji, to je zapravo suština i da napravimo veći turistički promet", kazala je Labović.Navodi i da je Svetska turistička organizacija istakla Srbiju kao zemlju sa najvećim procentualnim rastom kada su dolasci turista u pitanju u poređenju sa 2019. godinom, kao i sa najvećim deviznim prilivom od turizma, dok je Albanija druga po redu kada je u pitanju procentualni rast."Imamo tu i nekih sličnosti. Evidentno je da su turistički proizvodi koje imamo, vrlo aktuelni i da se traže. Mislimo i da sa razmenom primera dobre prakse možemo da naučimo i nešto novo jedne od drugih", kazala je Labović.Prema njenim rečima, svako udruživanje sa Albanijom, Severnom Makedonijom, Crnom Gorom i BiH, doprinosi većoj potražnji, a onda samim tim i privreda će imati više posla."Doprinosi većem broju prodatih kružnih tura, a onda samim tim i Srbija će imati povećanje broja noćenja", kazala je Labović i dodala da Srbija beleži kontinuirani rast te da je ove godine za devet meseci zabeležen rast od 13 odsto kada je broj dolazaka turista u pitanju, a devet odsto kada je reč o noćenjima.Navodi i da Albanija ima isti takav trend te da, kada je reč o kružnim turama, trend je da se turisti zadržavaju duže nego što su se zadržavali pre virusa korone u Srbiji.Pogledajte i:
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0a/0a/1162225501_531:0:3262:2048_1920x0_80_0_0_5c5299138a98e756c43238e375c3ab24.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, srbija – ekonomija, srbija, turizam i trgovina
ekonomija, srbija – ekonomija, srbija, turizam i trgovina
Srbija i Albanija potpisale Memorandum o saradnji u oblasti turizma
Srbija i Albanija potpisale su Memorandum o saradnji u oblasti turizma, koji, prema rečima direktorke Turističke organizacije Srbije Marije Labović, podrazumeva međusobnu saradnju u jačanju aktivnosti usmerenih ka povećanju turističkog prometa između dve zemlje.
Labović za Tanjug kaže da je Memorandum potpisan u sklopu inicijative Otvoreni Balkan, a da podrazumeva i saradnju usmerenu ka povećanju turističkog prometa prema tržištima koja su daleka, a čiji turisti preferiraju da obiđu više od jedne zemlje tokom putovanja.
Prema njenim rečima, tu se uglavnom govori o dalekim tržištima kao što je Kina, a može se desiti da se u nekom narednom periodu obnove i posete iz Japana.
Labović dodaje da Memorandum podrazumeva i razmenu statističkih podataka, razmenu kontakata kada su u pitanju mediji, podršku jednih drugima kada se organizuju studijske posete medija, povezivanje turističkih privreda radi kreiranja zajedničkih aranžmana, takođe i u polju dodatnih aktivnosti u smeru edukacije.
"Memorandum podrazumeva sve ono što može da nam pomogne da budemo efikasniji, to je zapravo suština i da napravimo veći turistički promet", kazala je Labović.
Navodi i da je Svetska turistička organizacija istakla Srbiju kao zemlju sa najvećim procentualnim rastom kada su dolasci turista u pitanju u poređenju sa 2019. godinom, kao i sa najvećim deviznim prilivom od turizma, dok je Albanija druga po redu kada je u pitanju procentualni rast.
"Imamo tu i nekih sličnosti. Evidentno je da su turistički proizvodi koje imamo, vrlo aktuelni i da se traže. Mislimo i da sa razmenom primera dobre prakse možemo da naučimo i nešto novo jedne od drugih", kazala je Labović.
Prema njenim rečima, svako udruživanje sa Albanijom, Severnom Makedonijom, Crnom Gorom i BiH, doprinosi većoj potražnji, a onda samim tim i privreda će imati više posla.
"Doprinosi većem broju prodatih kružnih tura, a onda samim tim i Srbija će imati povećanje broja noćenja", kazala je Labović i dodala da Srbija beleži kontinuirani rast te da je ove godine za devet meseci zabeležen rast od 13 odsto kada je broj dolazaka turista u pitanju, a devet odsto kada je reč o noćenjima.
Navodi i da Albanija ima isti takav trend te da, kada je reč o kružnim turama, trend je da se turisti zadržavaju duže nego što su se zadržavali pre virusa korone u Srbiji.