https://lat.sputnikportal.rs/20241105/ukrajina-se-u-americkim-medijima-cesce-pominje-u-predizbornoj-godini-nego-u-prethodnih-25-godina-1179177361.html
Ukrajina se u američkim medijima češće pominje u predizbornoj godini, nego u prethodnih 25 godina
Ukrajina se u američkim medijima češće pominje u predizbornoj godini, nego u prethodnih 25 godina
Sputnik Srbija
Ukrajina je u američkim medijima u tekućoj izbornoj godini pominjana rekordan broj puta: više od pet puta češće nego tokom celog prošlog izbornog ciklusa, i 40... 05.11.2024, Sputnik Srbija
2024-11-05T15:22+0100
2024-11-05T15:22+0100
2024-11-05T15:22+0100
rusija
rusija
ukrajina
sad
mediji
američki mediji
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/08/12/1176209468_0:145:3122:1901_1920x0_80_0_0_a7957dc57f2c9cbcd02c7b17e3aa7f59.jpg
Od januara pa zaključno do oktobra ove godine, Ukrajina je u federalnim i regionalnim medijima u Sjedinjenim Američkim Državama bila pomenuta oko 81 hiljadu puta, dok je 2020. godine bila pomenuta oko 15,5 hiljada puta, a 2000. godine svega 2.000 puta.Godine 2004. pominjanje Ukrajine je učestalo u američkim medijima i dostiglo je oko 7.000 puta.Nakon par godina, 2008. godine, Ukrajinu su počeli ređe da pominju – oko 5,5 hiljada puta, iako su o ovoj zemlji počeli da govore nešto češće, nego o Severnoj Koreji (Pjongjang je tada pominjan više od 4,5 hiljada).Zatim, pominjanje Ukrajine polako počinje da raste, te je 2012. godine pomenuta gotovo 5,5 hiljada puta, a 2016. oko 9 hiljada puta.Prema svemu navedenom, u tekućoj predizbornoj kampanji Ukrajina se pominje češće, nego ukupno uzev tokom svih prethodnih 25 godina.Analizirane su medijske publikacije od 1. januara do 31. oktobra 2024. godine, a za prethodne godine od 1. januara do 31. decembra. Prilikom proračuna, uzeti su u obzir podaci iz svih američkih medija, dostupnih u bazi, uključujući saopštenja za javnost, naučne i državne medije. Razmatrane su samo relevantne publikacije, odnosno one u kojima se tražena reč (zemlja, osoba ili tema) pojavljuje najmanje tri puta.Pogledajte i:
ukrajina
sad
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/08/12/1176209468_197:0:2926:2047_1920x0_80_0_0_1e555c389f7633e31ef25e0563a7660d.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
rusija, ukrajina, sad, mediji, američki mediji
rusija, ukrajina, sad, mediji, američki mediji
Ukrajina se u američkim medijima češće pominje u predizbornoj godini, nego u prethodnih 25 godina
Ukrajina je u američkim medijima u tekućoj izbornoj godini pominjana rekordan broj puta: više od pet puta češće nego tokom celog prošlog izbornog ciklusa, i 40 puta češće, nego 2000. godine, proizlazi iz proračuna Sputnjika.
Od januara pa zaključno do oktobra ove godine, Ukrajina je u federalnim i regionalnim medijima u Sjedinjenim Američkim Državama bila pomenuta oko 81 hiljadu puta, dok je 2020. godine bila pomenuta oko 15,5 hiljada puta, a 2000. godine svega 2.000 puta.
Godine 2004. pominjanje Ukrajine je učestalo u američkim medijima i dostiglo je oko 7.000 puta.
Nakon par godina, 2008. godine, Ukrajinu su počeli ređe da pominju – oko 5,5 hiljada puta, iako su o ovoj zemlji počeli da govore nešto češće, nego o Severnoj Koreji (Pjongjang je tada pominjan više od 4,5 hiljada).
Zatim, pominjanje Ukrajine polako počinje da raste, te je 2012. godine pomenuta gotovo 5,5 hiljada puta, a 2016. oko 9 hiljada puta.
Prema svemu navedenom, u tekućoj predizbornoj kampanji Ukrajina se pominje češće, nego ukupno uzev tokom svih prethodnih 25 godina.
Analizirane su medijske publikacije od 1. januara do 31. oktobra 2024. godine, a za prethodne godine od 1. januara do 31. decembra. Prilikom proračuna, uzeti su u obzir podaci iz svih američkih medija, dostupnih u bazi, uključujući saopštenja za javnost, naučne i državne medije. Razmatrane su samo relevantne publikacije, odnosno one u kojima se tražena reč (zemlja, osoba ili tema) pojavljuje najmanje tri puta.