https://lat.sputnikportal.rs/20241030/bankomati-su-izbacivali-beskonacne-kolicine-novca-banka-pokrenula-sudske-procese-1178976935.html
Bankomati su izbacivali „beskonačne“ količine novca, banka pokrenula sudske procese
Bankomati su izbacivali „beskonačne“ količine novca, banka pokrenula sudske procese
Sputnik Srbija
Banka „Dži Pi Morgan Čejs“ počela je da podnosi tužbe protiv klijenata koji su ovog leta iskoristili propust koji im je omogućio da podižu „beskonačan novac“... 30.10.2024, Sputnik Srbija
2024-10-30T22:10+0100
2024-10-30T22:10+0100
2024-10-30T22:13+0100
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
banke i berza
društvo
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/0a/1e/1178975672_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_c96805e0ab0933520a7f7e7adc24988f.jpg
Na društvenoj mreži „Tik Tok“ objavljeni su video-snimci na kojima se objašnjavalo korisnicima kako da polože lažne čekove i podignu ogromne svote gotovine. Trend se pokazao veoma uspešnim za neke, ali sada banka najavljuje tužbe.„Dži Pi Morgan Čejs“, koja je najveća američka finansijska institucija, do sada je podnela četiri tužbe – dve protiv pojedinaca i dve protiv kompanija. Bilo je to u Los Anđelesu, Hjustonu i Majamiju.U najvećoj od četiri do sada podnete tužbe, u Južnom okrugu Teksasa, „Dži Pi Morgan Čejs“ je napisala da je „maskirani čovek“ položio lažni ček od 335.000 dolara na bankovni račun optuženog, na bankomatu.Muškaracje tada navodno podigao većinu gotovine pre nego što je banka shvatila da je ček lažan. Banka je saopštila da duguje 290.939,47 dolara, prenosi NPR.„„Čejs“ je ponosan na svoje napore da zaštiti svoje klijente od prevaranata, posebno u okruženju u kojem su bankovne i elektronskeprevare sve češće“, navela je banka u svom podnesku.„Dok su se metode prevare razvijaletokom vremena, osnovna namera iskorišćavanja i prevare ostaje nepromenjena“, zaključuje se.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/0a/1e/1178975672_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_2a1b162193bb495741240c76909f99c8.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, banke i berza, društvo
ekonomija, svet – ekonomija, banke i berza, društvo
Bankomati su izbacivali „beskonačne“ količine novca, banka pokrenula sudske procese
22:10 30.10.2024 (Osveženo: 22:13 30.10.2024) Banka „Dži Pi Morgan Čejs“ počela je da podnosi tužbe protiv klijenata koji su ovog leta iskoristili propust koji im je omogućio da podižu „beskonačan novac“ preko bankomata. Bio je to tehnički problem koji je omogućio ljudima da polože lažne čekove, a zatim podignu novac sa svojih računa.
Na društvenoj mreži „Tik Tok“ objavljeni su video-snimci na kojima se objašnjavalo korisnicima kako da polože lažne čekove i podignu ogromne svote gotovine. Trend se pokazao veoma uspešnim za neke, ali sada banka najavljuje tužbe.
„Dži Pi Morgan Čejs“, koja je najveća američka finansijska institucija, do sada je podnela četiri tužbe – dve protiv pojedinaca i dve protiv kompanija. Bilo je to u Los Anđelesu, Hjustonu i Majamiju.
„Prevara je zločin koji pogađa sve i podriva poverenje u bankarski sistem“, rekao je portparol banke Dru Pusateri. U saopštenju se kaže: „Istražujemo ove slučajeve i aktivno sarađujemo sa organima za sprovođenje zakona kako bismo bili sigurni da će svako ko počini prevaru protiv „Čejsa“ i njegovih klijenata biti pozvan na odgovornost.“
U najvećoj od četiri do sada podnete tužbe, u Južnom okrugu Teksasa, „Dži Pi Morgan Čejs“ je napisala da je „maskirani čovek“ položio lažni ček od 335.000 dolara na bankovni račun optuženog, na bankomatu.
Muškaracje tada navodno podigao većinu gotovine pre nego što je banka shvatila da je ček lažan. Banka je saopštila da duguje 290.939,47 dolara, prenosi NPR.
„„Čejs“ je ponosan na svoje napore da zaštiti svoje klijente od prevaranata, posebno u okruženju u kojem su bankovne i elektronskeprevare sve češće“, navela je banka u svom podnesku.
„Dok su se metode prevare razvijaletokom vremena, osnovna namera iskorišćavanja i prevare ostaje nepromenjena“, zaključuje se.