https://lat.sputnikportal.rs/20241006/problemi-cuvenog-proizvodjaca-farmerki-odustajanje-od-brenda-i-pad-prodaje-u-evropi-i-sad-1178051198.html
Problemi čuvenog proizvođača farmerki: Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD
Problemi čuvenog proizvođača farmerki: Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD
Sputnik Srbija
Akcije kompanije „Levi Straus“, proizvođača čuvenih farmerki „levis“, pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje... 06.10.2024, Sputnik Srbija
2024-10-06T18:00+0200
2024-10-06T18:00+0200
2024-10-06T18:00+0200
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/0a/06/1178051493_0:150:3000:1838_1920x0_80_0_0_fe592ccbabf907764d1dae20165d9dd5.jpg
Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda „dokers“ zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun portencijal brenda „levis“ i ubrzali predstavljanje nove linije „bijond joga“, izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.„Levi Straus“ je ranije odustao od brenda „denizen“ koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rešenje pošto je „Levi Straus“ u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po deonici.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/0a/06/1178051493_176:0:2825:1987_1920x0_80_0_0_157d19804212b40a15b8a2cc9f720d9f.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, turizam i trgovina
ekonomija, svet – ekonomija, turizam i trgovina
Problemi čuvenog proizvođača farmerki: Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD
Akcije kompanije „Levi Straus“, proizvođača čuvenih farmerki „levis“, pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.
Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda „dokers“ zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.
Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun portencijal brenda „levis“ i ubrzali predstavljanje nove linije „bijond joga“, izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.
„Levi Straus“ je ranije odustao od brenda „denizen“ koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.
Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rešenje pošto je „Levi Straus“ u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po deonici.