https://lat.sputnikportal.rs/20240907/problemi-u-autoindustriji-italija-zbog-krize-u-folksvagenu-trazi-nova-trzista-za-autodelove-1177021236.html
Problemi u autoindustriji: Italija zbog krize u „Folksvagenu“ traži nova tržišta za autodelove
Problemi u autoindustriji: Italija zbog krize u „Folksvagenu“ traži nova tržišta za autodelove
Sputnik Srbija
Početkom nedelje uprava „Folksvagena“ objavila da je više ne isključuje mogućnost zatvaranja pogona i otpuštanja radnika u Njemačkoj u sklopu smanjenja troškova u... 07.09.2024, Sputnik Srbija
2024-09-07T21:55+0200
2024-09-07T21:55+0200
2024-09-07T21:55+0200
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
nemačka
folksvagen
italija
automobilska industrija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/491/31/4913190_0:180:3005:1870_1920x0_80_0_0_06b9fe346cbf5b2b03bb739c7c6ff412.jpg
Italija je u potrazi za izvoznim tržištima za autodelove ‘bacila oko’ na Meksiko i Vijetnam, računajući da bi zbog krize u „Folksvagenu“ potražnja u Nemačkoj mogla oslabiti, rekao je ministar spoljnih poslova Antonio Tajani, prenose hrvatski mediji.Problemi u Nemačkoj mogli bi da utiču na italijanski izvoz autodelova, objasnio je Tajani.“Zato proveravamo na kojim bismo tržištima mogli ojačati prisutnost Italije”, dodao je, spomenuvši Meksiko i Vijetnam.Prethodnih dana uprava „Folksvagena“ navela je da planiraju da ponište dugogodišnji sporazum s predstavnicima radnika u Nemačkoj koji isključuje otkaze do kraja 2029. godine, a na snazi je od 1994. godine.Menadžeri veruju da brend VW treba iz temelja restrukturirati i da aktualni napori da se smanji broj radnika programima prevremenog penzionisanja i otpremnina neće biti dovoljni, poručili su iz uprave, ne precizirajući koliko bi radnih mesta u Njemačkoj moglo biti ugašeno, ni koje bi fabrike mogle biti zatvorene.Nemačka je najveće tržište italijanske industrije autodelova, s izvozom u prošloj godini u vrednosti od 5,2 milijarde evra, prema udruženju proizvođača ANFIA.
https://lat.sputnikportal.rs/20240904/kriza-drma-temelje-folksvagena-radnici-protestuju-rukovodstvo-krivi-vladu-resenje-nije-na-vidiku-1176912030.html
nemačka
italija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/491/31/4913190_137:0:2868:2048_1920x0_80_0_0_7e00f5548cf1903713b310d70fe9770f.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, nemačka, folksvagen, italija, automobilska industrija
ekonomija, svet – ekonomija, nemačka, folksvagen, italija, automobilska industrija
Problemi u autoindustriji: Italija zbog krize u „Folksvagenu“ traži nova tržišta za autodelove
Početkom nedelje uprava „Folksvagena“ objavila da je više ne isključuje mogućnost zatvaranja pogona i otpuštanja radnika u Njemačkoj u sklopu smanjenja troškova u ključnom brendu VW.
Italija je u potrazi za izvoznim tržištima za autodelove ‘bacila oko’ na Meksiko i Vijetnam, računajući da bi zbog krize u „Folksvagenu“ potražnja u Nemačkoj mogla oslabiti, rekao je ministar spoljnih poslova Antonio Tajani,
prenose hrvatski mediji.
“Svesni smo situacije s kojom se Nemačka suočava u automobilskoj industriji”, rekao je ministar Tajani novinarima na marginama poslovnog foruma TEHA.
Problemi u Nemačkoj mogli bi da utiču na italijanski izvoz autodelova, objasnio je Tajani.
“Zato proveravamo na kojim bismo tržištima mogli ojačati prisutnost Italije”, dodao je, spomenuvši Meksiko i Vijetnam.
Prethodnih dana uprava „Folksvagena“ navela je da planiraju da ponište dugogodišnji sporazum s predstavnicima radnika u Nemačkoj koji isključuje otkaze do kraja 2029. godine, a na snazi je od 1994. godine.
Menadžeri veruju da brend VW treba iz temelja restrukturirati i da aktualni napori da se smanji broj radnika programima prevremenog penzionisanja i otpremnina neće biti dovoljni, poručili su iz uprave, ne precizirajući koliko bi radnih mesta u Njemačkoj moglo biti ugašeno, ni koje bi fabrike mogle biti zatvorene.
Nemačka je najveće tržište italijanske industrije autodelova, s izvozom u prošloj godini u vrednosti od 5,2 milijarde evra, prema udruženju proizvođača ANFIA.