00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Do kraja godine Trstenik i Vrnjačka banja na mreži auto-puteva

© MGSI/PREDRAG MITIĆRadovi na izgradnji Moravskog koridora
Radovi na izgradnji Moravskog koridora - Sputnik Srbija, 1920, 14.08.2024
Pratite nas
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je radove na izgradnji Moravskog koridora, na deonici od petlje Koševi do sela Medveđa kod Kruševca, gde se uverio da radovi teku po planu i da će do kraja godine biti završena deonica od Kruševca do Vrnjačke banje, kada će i banja i Trstenik biti priključeni na mrežu auto-puteva.
Vesić je rekao da su na deonici od Koševa do Medveđe u toku radovi na asfaltiranju mosta preko Zapadne Morave i ukazao da je Moravski koridor jedan od najvažnijih auto-puteva u izgradnji u Srbiji, jer će povezati dva auto-puta, „Miloš Veliki“ i auto-put Beograd-Niš.
„Suštinski, Moravski koridor oživljava ceo ovaj kraj, povezuje Čačak, Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik i Kruševac i omogućava da više od 500.000 ljudi dobije brzu saobraćajnu vezu, da obezbedimo da nove investicije i bolji i kvalitetniji život za sve ljude“, rekao je Vesić.
Kako je rekao, do kraja godine biće pušteno u saobraćaj oko 30 kilometara od Koševa do Vrnjačke banje.
Vesić je izrazio očekivanje da će do sredine naredne godine biti završena i deonica Čačak-Adrani, a do kraja 2025. godine i od Vrnjačke Banje do Adrana, čime će se konačno spojiti Banja i Kraljevo.
Direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić rekao je da je svakog dana na gradilištu Moravskog koridora angažovano više od 4.000 radnika, sa gotovo 2.000 jedinica mehanizacije.
„Ovo je najintenzivnije gradilište u Srbiji. Radovi idu jako dobro, već imamo 20-ak kilometara pod dva sloja asfalta, a započeti su i radovi na završnom sloju asfalta na pojedinim deonicama. Asfaltiramo most preko Zapadne Morave, dug oko 500 metara, i na njemu radimo završni sloj asfalta“, informisao je Antić ministra Vesića.
Dodao je da se radnici na toj deonici suočavaju sa različitim izazovima.
„Na ovih 30 kilometara, imamo četiri velike denivelisane raskrsnice, koje treba izgraditi i dovesti u fazu da mogu bezbedno da se puste u saobraćaj. Završavamo petlje Koševi, Velika Drenova, Trstenik, Vrnjačka banja i sva ova naseljena mesta imaće dobru komunikaciju sa novim auto-putem“, dodao je Antić.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala