https://lat.sputnikportal.rs/20240721/veliki-pad-prodaje-sta-se-desava-na-trzistu-popularnog-pica--1175130983.html
Veliki pad prodaje: Šta se dešava na tržištu popularnog pića
Veliki pad prodaje: Šta se dešava na tržištu popularnog pića
Sputnik Srbija
Prodaja šampanjca snažno je pala u prvoj polovini godine budući da su građani manje trošili, a trgovci su nagomilali zalihe, izvestili su proizvođači danas... 21.07.2024, Sputnik Srbija
2024-07-21T18:00+0200
2024-07-21T18:00+0200
2024-07-21T18:00+0200
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
šampanjac
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111402/32/1114023299_0:292:2601:1755_1920x0_80_0_0_c6aa3081d55354fe6e8a195d6f23b9fe.jpg
Proizvođači su u razdoblju od januara do juna prodali 106.7 miliona flaša šampanjca, za 15.2 posto manje nego lani."Sumorna globalna geopolitička i ekonomska situacija kao i inflacija opterećuju ličnu potrošnju", rekao je predsednik lobističkog udruženja "Champagne Houses" Dejvid Čatilon u saopštenju koje je objavilo udruženje proizvođača "Comitee Champagne". Prodaju koče i zalihe koje su trgovci nagomilali u 2021. i 2022, dodao je Čatilon.Ovogodišnjoj berbi u Šampanju naškodili su pak loši vremenski uslovi, uključujući mraz i vlagu, koja je pogodovala razvoju plesni, izvestilo je udruženje. Proizvođači su zato odredili maksimalni prinos grožđa od 10.000 kilograma po hektaru, niži za 12.3 posto nego u prošloj godini, prenosi Indeks.Šampanjac je za razliku od drugih vina uglavnom kombinacija više berbi. Zalihe se u dobrim godinama obnavljaju i mogu nadoknaditi slabiju berbu.Mraz i plesan naškodili su berbi u Šampanju i 2021. godine, kada je prinos bio za 25 slabiji od petogodišnjeg proseka i ubrano je najmanje grožđa 35 godina unazad. Berba obično počinje oko 10. septembra. Udruženje proizvođača nije objavilo prognozu prodaje i izvoza u ovoj godini, piše B92.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111402/32/1114023299_0:49:2601:1999_1920x0_80_0_0_480c930c6facda814ac4db62cbc211e8.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, šampanjac, turizam i trgovina
ekonomija, svet – ekonomija, šampanjac, turizam i trgovina
Veliki pad prodaje: Šta se dešava na tržištu popularnog pića
Prodaja šampanjca snažno je pala u prvoj polovini godine budući da su građani manje trošili, a trgovci su nagomilali zalihe, izvestili su proizvođači danas, poručivši vinogradarima da beru manje grožđa.
Proizvođači su u razdoblju od januara do juna prodali 106.7 miliona flaša šampanjca, za 15.2 posto manje nego lani.
"Sumorna globalna geopolitička i ekonomska situacija kao i inflacija opterećuju ličnu potrošnju", rekao je predsednik lobističkog udruženja "Champagne Houses" Dejvid Čatilon u saopštenju koje je objavilo udruženje proizvođača "Comitee Champagne". Prodaju koče i zalihe koje su trgovci nagomilali u 2021. i 2022, dodao je Čatilon.
Ovogodišnjoj berbi u Šampanju naškodili su pak loši vremenski uslovi, uključujući mraz i vlagu, koja je pogodovala razvoju plesni, izvestilo je udruženje. Proizvođači su zato odredili maksimalni prinos grožđa od 10.000 kilograma po hektaru, niži za 12.3 posto nego u prošloj godini, prenosi Indeks.
Šampanjac je za razliku od drugih vina uglavnom kombinacija više berbi. Zalihe se u dobrim godinama obnavljaju i mogu nadoknaditi slabiju berbu.
Mraz i plesan naškodili su berbi u Šampanju i 2021. godine, kada je prinos bio za 25 slabiji od petogodišnjeg proseka i ubrano je najmanje grožđa 35 godina unazad. Berba obično počinje oko 10. septembra. Udruženje proizvođača nije objavilo prognozu prodaje i izvoza u ovoj godini,
piše B92.