https://lat.sputnikportal.rs/20240622/tihi-otkazi-anketa-otkrila-namere-menadzera-u-sprovodjenju-plana-obaveznog-povratka-u-kancelariju-1174006006.html
Tihi otkazi: Anketa otkrila namere menadžera u sprovođenju plana obaveznog povratka u kancelariju
Tihi otkazi: Anketa otkrila namere menadžera u sprovođenju plana obaveznog povratka u kancelariju
Sputnik Srbija
Pojedini menadžeri, koji nameću obavezan rad u kancelariji, nadaju se da će to rezultirati dobrovoljnim otkazima i da će im olakšati praćenje radnih navika... 22.06.2024, Sputnik Srbija
2024-06-22T21:25+0200
2024-06-22T21:25+0200
2024-06-22T21:25+0200
ekonomija
svet – ekonomija
ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/04/15/1171334919_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_e6b3b963e66aaa029c25af067ca6a9d2.jpg
Zaposleni su dugo sumnjali da obaveza povratka u kancelariju – naročito kada se uvodi usred pada prodaje ili pada cene akcija – zapravo znači „tihi otkaz“, a nova anketa pokazuje da su, bar u nekim slučajevima, bili u pravu, piše „Forbs“.Prema toj anketi, 18 odsto menadžera je navelo da su se nadali da će zaposleni dobrovoljno dati otkaz nakon sprovođenja plana za povratak u kancelariju.Skoro 37 odsto ispitanih menadžera navelo je da veruju da je njihova organizacija otpuštala, jer je manje radnika nego što se očekivalo odlučilo da dâ otkaz zbog obaveze povratka.Anketirano je nešto više od 1.500 stalno zaposlenih radnika na pozicijama u kancelariji, od kojih je oko 500 bilo na pozicijama HR menadžera, a nešto više od 1.000 na menadžerskim pozicijama.Skoro trećina ispitanih menadžera priznala je da je praćenje radnih navika zaposlenih bio primarni razlog za njihove odluke o radu u kancelariji, dok je 42 odsto svih ispitanika navelo da dolaze u kancelariju samo da bi ih videli šefovi i drugi menadžeri.Istovremeno, skoro dve trećine anketiranih radnika, koji rade na daljinu, priznalo je da se trude da stvore konstantno prisustvo na mreži, čak i kada ne rade, a taj fenomen je u izveštaju nazvan „efekat zelenog statusa“.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/04/15/1171334919_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_a1fdb2d927498b1f6d9d207017be86ca.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet – ekonomija, ekonomija
svet – ekonomija, ekonomija
Tihi otkazi: Anketa otkrila namere menadžera u sprovođenju plana obaveznog povratka u kancelariju
Pojedini menadžeri, koji nameću obavezan rad u kancelariji, nadaju se da će to rezultirati dobrovoljnim otkazima i da će im olakšati praćenje radnih navika zaposlenih, pokazao je izveštaj američke softverske firme „BambooHR“.
Zaposleni su dugo sumnjali da obaveza povratka u kancelariju – naročito kada se uvodi usred pada prodaje ili pada cene akcija – zapravo znači „
tihi otkaz“, a nova anketa pokazuje da su, bar u nekim slučajevima, bili u pravu,
piše „Forbs“.
Prema toj anketi, 18 odsto menadžera je navelo da su se nadali da će zaposleni dobrovoljno dati otkaz nakon sprovođenja plana za povratak u kancelariju.
Skoro 37 odsto ispitanih menadžera navelo je da veruju da je njihova organizacija otpuštala, jer je manje radnika nego što se očekivalo odlučilo da dâ otkaz zbog obaveze povratka.
Anketirano je nešto više od 1.500 stalno zaposlenih radnika na pozicijama u kancelariji, od kojih je oko 500 bilo na pozicijama HR menadžera, a nešto više od 1.000 na menadžerskim pozicijama.
Skoro trećina ispitanih menadžera priznala je da je praćenje radnih navika zaposlenih bio primarni razlog za njihove odluke o radu u kancelariji, dok je 42 odsto svih ispitanika navelo da dolaze u kancelariju samo da bi ih videli šefovi i drugi menadžeri.
Istovremeno, skoro dve trećine anketiranih radnika, koji rade na daljinu, priznalo je da se trude da stvore konstantno prisustvo na mreži, čak i kada ne rade, a taj fenomen je u izveštaju nazvan „efekat zelenog statusa“.