https://lat.sputnikportal.rs/20240529/kineski-gigant-tvrdi-da-ce-njegovi-hibridi-prelaziti-2000-kilometara-bez-dopunjavanja-goriva-i-struje-1172782903.html
Kineski gigant tvrdi da će njegovi hibridi prelaziti 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva i struje
Kineski gigant tvrdi da će njegovi hibridi prelaziti 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva i struje
Sputnik Srbija
Ako je verovati najavi kineskog automobilskog giganta BID (BYD), njihova nova hibridna vozila imaće tako neverovatan domet da će nadmašiti prvog konkurenta za... 29.05.2024, Sputnik Srbija
2024-05-29T19:32+0200
2024-05-29T19:32+0200
2024-05-29T19:32+0200
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
automobili
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/18/1172606541_0:5:3073:1733_1920x0_80_0_0_c7cc04f1da110011f54e920bc262131f.jpg
Postizanje 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva trenutno je nezamislivo za bilo koji automobil, sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridni ili električni. Međutim, kineski proizvođač električnih vozila BID insistira da je to moguće sa njihovim unapređenim hibridnim pogonskim sistemom, koji će biti ugrađen u njihove dve nove limuzine srednje veličine, navodi „Blumberg“.Pomenuta tehnologija obećava potrošnju od oko 3,5 litara goriva na 100 kilometara, što je veoma impresivno, a to je 800 kilometara veći domet od hibridnog Leksusa ES iz 2023. godine, prošlogodišnjeg lidera na listi hibrida s najdužim dometom američkog Kelly Blue Book. Takav napredak bi uveliko povećao privlačnost hibrida, poznatih po impresivnoj ekonomičnosti u potrošnji goriva, nižim početnim troškovima i smanjenoj brizi u vezi sadometom.Popularnost hibrida ostaje visoka i među proizvođačima automobila i među potrošačima. Ova vozila služe kao most između tradicionalnih motora i potpuno električnih modela, posebno kao odskočna daska za prodaju električnih vozila na mnogim tržištima. BID-ovi hibridi čine većinu njihove prodaje, preneo je Rojters.„Tojota“, sa svojom opsežnom linijom hibrida, našla je potvrdu u toj promeni tržišta uprkos tome što je kasnila sa električnim vozilima. Američki „Ford“ je, prepoznajući ulogu hibrida u balansiranju gubitaka od električnih vozila, u aprilu najavio proširenje svoje hibridne ponude, preneo je „Biznis insajder“.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/18/1172606541_148:0:2879:2048_1920x0_80_0_0_41eb17c9f8eab58f40a520e50f39ae3d.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, automobili
ekonomija, svet – ekonomija, automobili
Kineski gigant tvrdi da će njegovi hibridi prelaziti 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva i struje
Ako je verovati najavi kineskog automobilskog giganta BID (BYD), njihova nova hibridna vozila imaće tako neverovatan domet da će nadmašiti prvog konkurenta za čak 800 kilometara.
Postizanje 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva trenutno je nezamislivo za bilo koji automobil, sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridni ili električni. Međutim, kineski proizvođač električnih vozila BID insistira da je to moguće sa njihovim unapređenim hibridnim pogonskim sistemom, koji će biti ugrađen u njihove dve nove limuzine srednje veličine, navodi „Blumberg“.
Pomenuta tehnologija obećava potrošnju od oko 3,5 litara goriva na 100 kilometara, što je veoma impresivno, a to je 800 kilometara veći domet od hibridnog Leksusa ES iz 2023. godine, prošlogodišnjeg lidera na listi hibrida s najdužim dometom američkog Kelly Blue Book. Takav napredak bi uveliko povećao privlačnost hibrida, poznatih po impresivnoj ekonomičnosti u potrošnji goriva, nižim početnim troškovima i smanjenoj brizi u vezi sadometom.
Popularnost hibrida ostaje visoka i među proizvođačima automobila i među potrošačima. Ova vozila služe kao most između tradicionalnih motora i potpuno električnih modela, posebno kao odskočna daska za prodaju električnih vozila na mnogim tržištima. BID-ovi hibridi čine većinu njihove prodaje,
preneo je Rojters.
„Tojota“, sa svojom opsežnom linijom hibrida, našla je potvrdu u toj promeni tržišta uprkos tome što je kasnila sa električnim vozilima. Američki „Ford“ je, prepoznajući ulogu hibrida u balansiranju gubitaka od električnih vozila, u aprilu najavio proširenje svoje hibridne ponude,
preneo je „Biznis insajder“.