00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
VESTI (repriza)
Da li je predlog za „briselsko-ohridski sporazum“ novo mutant rešenje Zapada za Kosovo?
16:30
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Američki ATAKAMS i nova nuklearna doktrina Rusije
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
20:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Kineski gigant tvrdi da će njegovi hibridi prelaziti 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva i struje

© AP Photo / Ng Han GuanElektrični automobil "Galeb" kineske kompanije "BID"
Električni automobil Galeb kineske kompanije BID - Sputnik Srbija, 1920, 29.05.2024
Pratite nas
Ako je verovati najavi kineskog automobilskog giganta BID (BYD), njihova nova hibridna vozila imaće tako neverovatan domet da će nadmašiti prvog konkurenta za čak 800 kilometara.
Postizanje 2.000 kilometara bez dopunjavanja goriva trenutno je nezamislivo za bilo koji automobil, sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridni ili električni. Međutim, kineski proizvođač električnih vozila BID insistira da je to moguće sa njihovim unapređenim hibridnim pogonskim sistemom, koji će biti ugrađen u njihove dve nove limuzine srednje veličine, navodi „Blumberg“.
Pomenuta tehnologija obećava potrošnju od oko 3,5 litara goriva na 100 kilometara, što je veoma impresivno, a to je 800 kilometara veći domet od hibridnog Leksusa ES iz 2023. godine, prošlogodišnjeg lidera na listi hibrida s najdužim dometom američkog Kelly Blue Book. Takav napredak bi uveliko povećao privlačnost hibrida, poznatih po impresivnoj ekonomičnosti u potrošnji goriva, nižim početnim troškovima i smanjenoj brizi u vezi sadometom.
Popularnost hibrida ostaje visoka i među proizvođačima automobila i među potrošačima. Ova vozila služe kao most između tradicionalnih motora i potpuno električnih modela, posebno kao odskočna daska za prodaju električnih vozila na mnogim tržištima. BID-ovi hibridi čine većinu njihove prodaje, preneo je Rojters.
„Tojota“, sa svojom opsežnom linijom hibrida, našla je potvrdu u toj promeni tržišta uprkos tome što je kasnila sa električnim vozilima. Američki „Ford“ je, prepoznajući ulogu hibrida u balansiranju gubitaka od električnih vozila, u aprilu najavio proširenje svoje hibridne ponude, preneo je „Biznis insajder“.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala