https://lat.sputnikportal.rs/20240512/sve-veci-broj-japanskih-radnika-se-obraca-agencijama-da-daju-otkaz-u-njihovo-ime-1172106865.html
Sve veći broj japanskih radnika se obraća agencijama da daju otkaz u njihovo ime
Sve veći broj japanskih radnika se obraća agencijama da daju otkaz u njihovo ime
Sputnik Srbija
Nakon praznika Zlatne nedelje koja je završena početkom maja, sve veći broj japanskih radnika se obraća privatnim agencijama da bi dale otkaz u njihovo ime. 12.05.2024, Sputnik Srbija
2024-05-12T22:13+0200
2024-05-12T22:13+0200
2024-05-12T22:13+0200
ekonomija
japan
agencija
otkaz
društvo
ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/09/1163559801_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_654951382303aa82b099a858515ab3db.jpg
Usluge agencija koje u ime radnika daju otkaz, postale su popularne poslednjih godina u Japanu, omogućavaju im da brzo napuste kompanije, a da to ne urade lično iz razloga koji mogu uključivati uznemiravanje na poslu ili nepovoljno radno okruženje, preneo je Kjodo.Među najčešćim razlozima zbog kojih radnici daju otkaz navodi se da su njihovi pretpostavljeni neprijatni ili to što su angažovani na određeno vreme, ističu pojedine agencije.Najveći broj korisnika su mlađi radnici u 20-im i 30-im godinama, koji čine 60 odsto korisnika agencija, od kojih je značajan broj i diplomaca koji su počeli da rade u aprilu.Sektor beleži rast poslednjih godina, sa više od 100 agencija koje nude takve usluge.Cene usluga variraju od 20.000 do 50.000 jena (120-300 evra).Situacija je podstaknuta nedostatkom radne snage usled starenja stanovništva, kao i neusklađenosti u vrednostima između mlađih radnika i kompanija koje posluju „staromodno“, naveo je Kjodo.Pogledajte i:
japan
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/09/1163559801_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_fdf46f9acfb906e781e360d5849193fd.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
japan, agencija, otkaz, društvo, ekonomija
japan, agencija, otkaz, društvo, ekonomija
Sve veći broj japanskih radnika se obraća agencijama da daju otkaz u njihovo ime
Nakon praznika Zlatne nedelje koja je završena početkom maja, sve veći broj japanskih radnika se obraća privatnim agencijama da bi dale otkaz u njihovo ime.
Usluge agencija koje u ime radnika daju otkaz, postale su popularne poslednjih godina u Japanu, omogućavaju im da brzo napuste kompanije, a da to ne urade lično iz razloga koji mogu uključivati uznemiravanje na poslu ili nepovoljno radno okruženje, preneo je Kjodo.
Među najčešćim razlozima zbog kojih radnici daju otkaz navodi se da su njihovi pretpostavljeni neprijatni ili to što su angažovani na određeno vreme, ističu pojedine agencije.
Najveći broj korisnika su mlađi radnici u 20-im i 30-im godinama, koji čine 60 odsto korisnika agencija, od kojih je značajan broj i diplomaca koji su počeli da rade u aprilu.
Sektor beleži rast poslednjih godina, sa više od 100 agencija koje nude takve usluge.
Cene usluga variraju od 20.000 do 50.000 jena (120-300 evra).
Situacija je podstaknuta nedostatkom radne snage usled starenja stanovništva, kao i neusklađenosti u vrednostima između mlađih radnika i kompanija koje posluju „staromodno“, naveo je Kjodo.