https://lat.sputnikportal.rs/20231226/nemacki-automobilski-giganti-mogu-nestati-kroz-10-godina-1165634851.html
Nemački automobilski giganti mogu nestati kroz 10 godina
Nemački automobilski giganti mogu nestati kroz 10 godina
Sputnik Srbija
Globalne automobilske kompanije kao što su nemački Mercedes i Be-Em-Ve mogle bi da postanu istorija za deset godina, rekao je u intervju portalu "Ekspert"... 26.12.2023, Sputnik Srbija
2023-12-26T14:50+0100
2023-12-26T14:50+0100
2023-12-26T14:50+0100
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
rusija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/05/0d/1137335857_0:127:2199:1364_1920x0_80_0_0_dee50c7bedd8dfcd14177c9f43cc8386.jpg
Drugim rečima, prema rečima Oreškina, oni će zapravo prestati da budu evropski automobili.„Zato što evropski proizvođači sada nemaju ni tržište za prodaju niti prednost tehnologiju koju su imali pre pet do deset godina“, primetio je pomoćnik ruskog predsednika.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/05/0d/1137335857_85:0:2024:1454_1920x0_80_0_0_2c5e1ae68a58bc357a76f4194690a936.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, rusija
ekonomija, svet – ekonomija, rusija
Nemački automobilski giganti mogu nestati kroz 10 godina
Globalne automobilske kompanije kao što su nemački Mercedes i Be-Em-Ve mogle bi da postanu istorija za deset godina, rekao je u intervju portalu "Ekspert" pomoćnik predsednika Ruske Federacije Maksim Oreškin.
"Sada mnogo pričamo o tome kako kineska auto-industrija preuzima rusko tržište. Ali to se ne dešava samo u Rusiji. Kina je postala prvi izvoznik automobila u svetu. Ne bih se iznenadio da kroz deset godina takve kompanije kao što su Mercedes i Be-Em-Ve odu u istoriju. Kao brendovi verovatno će ostati, ali će pratiti sudbinu Volva, koji je prodat Kini", rekao je on.
Drugim rečima, prema rečima Oreškina, oni će zapravo prestati da budu evropski automobili.
„Zato što evropski proizvođači sada nemaju ni tržište za prodaju niti prednost tehnologiju koju su imali pre pet do deset godina“, primetio je pomoćnik ruskog predsednika.