https://lat.sputnikportal.rs/20231104/proglasena-top-lista-10-najvrednijih-hotelskih-brendova-na-svetu-1163341830.html
Proglašena top lista 10 najvrednijih hotelskih brendova na svetu
Proglašena top lista 10 najvrednijih hotelskih brendova na svetu
Sputnik Srbija
Grupacija „Hilton“ najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procijenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, pokazuju podaci „Brend Fajnensa“. 04.11.2023, Sputnik Srbija
2023-11-04T22:45+0100
2023-11-04T22:45+0100
2023-11-04T22:45+0100
ekonomija
ekonomija
svet – ekonomija
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/04/1163341931_0:63:1201:738_1920x0_80_0_0_b2fc1cb251b154ab1ccbbf8045bbd84b.jpg
Drugo mesto na „Brenda Fajnensu“ najvrednijih hotelskih brendova je „Hajat“, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara.Na trećem mestu je takođe američki brend, „Hempton“, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je „Meriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa „Šangri-La“, koja vredi 2,1 milijardu dolara.Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: „DablTri (2 milijarde dolara), „Šeraton“ (1,6 milijardi) i „Embasi Sjuts“ (1,4 milijarde dolara).Top 10 zaključuje britanski „Interkontinental“, koji vrijedni 1,2 milijarde dolara.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/04/1163341931_66:0:1133:800_1920x0_80_0_0_9066d71f8525b76fb967e5cc4b46baaf.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, svet – ekonomija, turizam i trgovina
ekonomija, svet – ekonomija, turizam i trgovina
Proglašena top lista 10 najvrednijih hotelskih brendova na svetu
Grupacija „Hilton“ najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procijenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, pokazuju podaci „Brend Fajnensa“.
Drugo mesto na „Brenda Fajnensu“ najvrednijih hotelskih brendova je „Hajat“, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara.
Na trećem mestu je takođe američki brend, „Hempton“, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je „Meriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa „Šangri-La“, koja vredi 2,1 milijardu dolara.
Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: „DablTri (2 milijarde dolara), „Šeraton“ (1,6 milijardi) i „Embasi Sjuts“ (1,4 milijarde dolara).
Top 10 zaključuje britanski „Interkontinental“, koji vrijedni 1,2 milijarde dolara.