00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Šta je misteri šoping: Kad se tajni kupci ponašaju kao pravi

CC0 / rawpixel.com / Roungroat / kupac
kupac - Sputnik Srbija, 1920, 24.10.2023
Pratite nas
Istraživanja pokazuju da će samo četiri odsto nezadovoljnih kupaca da se požali kompaniji na lošu uslugu. Mnogi će bez objašnjenja brzo preći kod konkurencije. Znajući to, kompanije ne dozvoljavaju sebi postojanje jaza između obećanog kvaliteta i stvarne usluge. Zato za poboljšanje poslovanja koriste istraživanja pod nazivom „misteri šoping“ – tajni kupci.
Za tajnu kupovinu kažu da je najbrži i najefikasniji način dobijanja objektivnih podataka o nivou pružene usluge. Anonimni istraživači, tajni kupci, ponašaju se kao pravi.
Najčešće bez znanja zaposlenih ulaze u prodajne objekte i procenjuju različite aspekte poslovanja. Od toga da li ih je prodavac oslovio, bio ljubazan, ponudio pomoć, do kvaliteta čistoće i osvetljenja u prodajnim objektima. Ovaj trgovinski lanac već deset godina koristi usluge tajnih kupaca.
„Visoko smo ocenjeni na odeljenjima svežeg voća i povrća, mesa, komunikacije sa kupcima. Prostora za unapređenje ima na samouslužnim kasama. Iz tog razloga smo uveli hibridne kase koje omogućavaju da blagajnica bude na samoj kasi kao i dodatne edukacije za samouslužne kase kao pomoć našim kupcima“, rekla je za RTS Nataša Pavlović, direktor marketinga „Merkator S“.
Procenjuje se da zbog loše usluge i neljubaznosti gotovo 70 odsto potrošača napusti prodajno mesto, a neki pokazatelji govore da je pet puta skuplje dovesti novog kupca nego zadržati starog.
„Misteri šoping istraživanja su jedna vrsta istraživanja gde imamo priliku da dobijemo informacije o objektivnom iskustvu korisnika. Da procenimo da li je potrebno organizovati dodatne treninge. Možemo porediti podatke između različitih regiona i između samih zemalja ukoliko je u pitanju isti tip objekata. I takođe, klijent ima priliku da unapredi svoju uslugu kroz bolje korisničko iskustvo“, kaže Nikolina Stupar iz agencije „Masmi“.
Zadovoljan kupac diže promet i predstavlja besplatnu reklamu. Usluge tajnih kupaca najčešće koriste banke, trgovinski lanci, benzinske pumpe i Aj-ti industrija.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala