© Sputnik / Lola ĐorđevićNova zgrada železničke stanice Prokop
1/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Nova zgrada železničke stanice Prokop
© Sputnik / Lola ĐorđevićBeograd na novu staničnu zgradu čeka skoro pet decenija
2/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Beograd na novu staničnu zgradu čeka skoro pet decenija
© Sputnik / Lola ĐorđevićRadovi na izgradnji nove stanične zgrade u Prokopu počeli su početkom avgusta 2022. godine sa rokom za završetak radova od 15 meseci
3/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Radovi na izgradnji nove stanične zgrade u Prokopu počeli su početkom avgusta 2022. godine sa rokom za završetak radova od 15 meseci
© Sputnik / Lola ĐorđevićIzgradnja nove glavne železničke stanice u Prokopu, počela je 3. decembra 1976. godine, radovi su trajali svega dve godine, da bi 1996. bili u ograničenom obimu nastavljeni, a zatim 2001. godine ponovo potpuno obustavljeni. Intenzivni radovi u Prokopu nastavljeni su tek 3. decembra 2014. godine
4/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Izgradnja nove glavne železničke stanice u Prokopu, počela je 3. decembra 1976. godine, radovi su trajali svega dve godine, da bi 1996. bili u ograničenom obimu nastavljeni, a zatim 2001. godine ponovo potpuno obustavljeni. Intenzivni radovi u Prokopu nastavljeni su tek 3. decembra 2014. godine
© Sputnik / Lola Đorđević U holu nove stanične zgrade biće svi komercijalni sadržaji koji su neophodni putnicima pre putovanja ili prilikom dolaska
5/15
© Sputnik / Lola Đorđević
U holu nove stanične zgrade biće svi komercijalni sadržaji koji su neophodni putnicima pre putovanja ili prilikom dolaska
© Sputnik / Lola ĐorđevićSa nivoa na kome se nalazi nova stanična zgrada pokretne stepenice i liftovi će putnike voditi do perona
6/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Sa nivoa na kome se nalazi nova stanična zgrada pokretne stepenice i liftovi će putnike voditi do perona
© Sputnik / Lola ĐorđevićŽeleznička stanica Beograd Centar je glavna železnička stanica od 1. jula 2018. godine, kada je postala polazna i dolazna stanica za gotovo sve vozove u unutrašnjem i međunarodnom putničkom saobraćaju u Beogradu
7/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Železnička stanica Beograd Centar je glavna železnička stanica od 1. jula 2018. godine, kada je postala polazna i dolazna stanica za gotovo sve vozove u unutrašnjem i međunarodnom putničkom saobraćaju u Beogradu
© Sputnik / Lola ĐorđevićNa bočnom zidu nove železničke stanice oslikani su simboli Beograda -Pobednik na Kalemegdanu i Hram Svetog Save
8/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Na bočnom zidu nove železničke stanice oslikani su simboli Beograda -Pobednik na Kalemegdanu i Hram Svetog Save
© Sputnik / Lola ĐorđevićRadnik čisti staklo na novoj zgradi železničke stanice Prokop
9/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Radnik čisti staklo na novoj zgradi železničke stanice Prokop
© Sputnik / Lola ĐorđevićTuristička organizacija Beograda će imati svoj info pult, upravo zbog velikog broja stranaca koji dolaze u naš grad
10/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Turistička organizacija Beograda će imati svoj info pult, upravo zbog velikog broja stranaca koji dolaze u naš grad
© Sputnik / Lola ĐorđevićNova zgrada železničke stanice u Beograd Centru ima površinu od oko 5.600 kvadratnih metara
11/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Nova zgrada železničke stanice u Beograd Centru ima površinu od oko 5.600 kvadratnih metara
© Sputnik / Lola ĐorđevićSvakog dana kroz Beograd Centar saobraća oko 300 putničkih vozova
12/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Svakog dana kroz Beograd Centar saobraća oko 300 putničkih vozova
© Sputnik / Lola Đorđević Železnička stanica Beograd Centar predstavlja, ne samo staničnu zgradu, već simbol modernizacije železnice
13/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Železnička stanica Beograd Centar predstavlja, ne samo staničnu zgradu, već simbol modernizacije železnice
© Sputnik / Lola ĐorđevićModerno opremljeni toaleti
14/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Moderno opremljeni toaleti
© Sputnik / Lola ĐorđevićŽeleznička stanica Beograd centar
15/15
© Sputnik / Lola Đorđević
Železnička stanica Beograd centar