00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Uđeš, pokupiš, izađeš: Srpske komšije dobile prvu „pametnu“ prodavnicu

© Depositphotos.com / LDProdPlaćanje mobilnim telefonom
Plaćanje mobilnim telefonom - Sputnik Srbija, 1920, 27.09.2023
Pratite nas
U prvoj „pametnoj“ prodavnici otvorenoj u regionu, hrvatski lanac marketa „Konzum“ koji posluje u okviru „Fortenova grupe“, od danas kupcima omogućava sasvim drugačiji doživljaj kupovine.
Na adresi Kurelčeva 1 u Zagrebu, otvorena je prva „Konzumova“ prodavnica bez blagajni u koju kupci mogu ući, skenirati kju-ar kod iz „Konzumove“ mobilne aplikacije, uzeti s police željene artikle i jednostavno izaći napolje.
Plaćanje kupljenih artikala automatski će se sprovesti putem računa debitne ili kreditne kartice koju je kupac uneo u aplikaciju, a račun stiže u aplikaciju i na i-mejl, saopšteno je iz kompanije, prenosi „Investitor“.
Jednostavno, bez gužvi i zadržavanja, doslovno kao kupovina u prolazu, sistem putem aplikacije zapravo funkcioniše kao „digitalni novčanik“ i omogućuje kupcima svih generacija tzv. premijum iskustvo kupovine.
„Taj iskorak je potpuno u skladu s planovima o tehnološkoj transformaciji i digitalizaciji, koje su jedan od četiri stuba razvojne strategije „Fortenova grupe““, rekao je Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor „Fortenova grupe“.
Tehnologija koja je korišćena za ovaj koncept prodavnice zasniva se na računarskom vidu za prepoznavanje, a prostor je pokriven sa 150 kamera zahvaljujući kojima se prati koje artikle je kupac uzeo s police i naplaćuju samo oni koje je izneo sa sobom. Sistem veštačke inteligencije za prepoznavanje artikala primenjen je u saradnji s američkom kompanijom „AiFi“, vodećom u svetu za tu vrstu tehnologije.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala