00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK SPORT
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK SPORT
Sezona na pola – gde je tu Zvezda?
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Branko Koprivica: Za mene muzika predstavlja sve
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

U avgustu počinje rekonstrukcija pruge Niš-Dimitrovgrad

© Sputnik / Vladimir Vyatkin / Uđi u bazu fotografijaPruga
Pruga - Sputnik Srbija, 1920, 29.07.2023
Pratite nas
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić najavio je da će tokom avgusta početi rekonstrukcija pruge Niš-Dimitrovgrad, a da će u oktobru biti otvoren auto-put Ruma-Šabac.
Vesić je rekao da će, kada 2026. bude završen i Fruškogorski koridor do Novog Sada, iz tog grada do Šapca moći da se stigne za oko 40 minuta, do Iriga za 15, do Rume za 25, a do Loznice za oko sat vremena kada do kraja sledeće godine bude završena od Šapca do Loznice brza saobraćajnica.
„Radićemo i odvojak za Badovince, a kada se tome doda i auto-put Sremska Rača-Kuzmin, zaista vidite da se radi čitava mreža autoputeva i brzih saobraćajnica i da će taj deo Srbije biti potpuno premrežen brzim saobraćajnicama“, kazao je Vesić.
Vesić je najavio i da sledeće godine počinje gradnja auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, kao i da će se od Novog Bečeja do Zrenjanina raditi brza saobraćajnica.
Govoreći o prvih 5,5 kilometara auto-puta Niš-Merdare, koji su otvoreni ove sedmice, Vesić je naveo da će ukupna dužina tog autoputa biti 77 kilometara.
Prvih 5,5 kilometara građeno je u poluprofilu jer je tako prvobitno dogovoreno, kazao je Vesić, dodajući da je u međuvremenu ta odluka promenjena i da je dogovoreno da se u drugoj, trećoj i četvrtoj fazi prve deonice, ukupne dužine 32 kilometra, projektuje pun profil autoputa.
„Druga, treća i četvrta faza će biti građene u punom profilu auto-puta, a onda će se i prva naknadno raditi dodatni profil“, rekao je Vesić za B92.
On je istakao da će to biti jedan od naših najprometnijih puteva, jer predstavlja direktnu vezu Srbije sa lukom Drač.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala