Podmornica kompanije Oušn gejt koja je prevozila pet ljudi do olupine Titanika nestala je u nedelju na Atlanskom okeanu, nakon čega je otpočela potraga i spasilačka misija.
Podmornica kompanije Oušn gejt koja je prevozila pet ljudi do olupine Titanika nestala je u nedelju na Atlanskom okeanu, nakon čega je otpočela potraga i spasilačka misija.
Nakon četiri dana i pronalaska repa podmornice „Titan“ na udaljenosti od oko 500 metara od prednjeg dela olupine „Titanika“ na morskom dnu, kompanija Oušn gejt objavila je da su „nažalost izgubljeni životi ljudi“ koji su bili u njihovoj podmornici.
Nakon četiri dana i pronalaska repa podmornice „Titan“ na udaljenosti od oko 500 metara od prednjeg dela olupine „Titanika“ na morskom dnu, kompanija Oušn gejt objavila je da su „nažalost izgubljeni životi ljudi“ koji su bili u njihovoj podmornici.
Potom je objavljeno da je američka mornarica detektovala „akustičnu anomaliju“ podudarnu sa implozijom ili eksplozijom u blizini podmornice Titan, samo nekoliko sati nakon što je izgubljen kontakt sa njom.
Potom je objavljeno da je američka mornarica detektovala „akustičnu anomaliju“ podudarnu sa implozijom ili eksplozijom u blizini podmornice Titan, samo nekoliko sati nakon što je izgubljen kontakt sa njom.
Uprkos tome potraga je nastavljena, jer bi bilo „neodgovorno“ odmah pretpostaviti da su putnici stradali.
Uprkos tome potraga je nastavljena, jer bi bilo „neodgovorno“ odmah pretpostaviti da su putnici stradali.
Još u prvim satima posle nestanka pojavila se vest da se među petoro ljudi u podmornici nalazi britanski milijarder Hamiš Harding.
Još u prvim satima posle nestanka pojavila se vest da se među petoro ljudi u podmornici nalazi britanski milijarder Hamiš Harding.
Kasnije je otkriveno da su sa njim bili i francuski operater podmornice Pol Anri Nargelet, izvršni direktor kompanije koja obezbeđuje podmornice sa posadom Stokton Raš, najbogatiji Pakistanac Šahzada Davud i njegov tek punoletni sin.
Kasnije je otkriveno da su sa njim bili i francuski operater podmornice Pol Anri Nargelet, izvršni direktor kompanije koja obezbeđuje podmornice sa posadom Stokton Raš, najbogatiji Pakistanac Šahzada Davud i njegov tek punoletni sin.
Isidor i Ida Štraus, putnici prve klase koji su poginuli na Titaniku, vide se na portretu snimljenom oko 1910. Njihova pra-praunuka, Vendi Raš, je izvršna direktorka Oušn Gejta i supruga stradalog Stoktona Raša.
Isidor i Ida Štraus, putnici prve klase koji su poginuli na Titaniku, vide se na portretu snimljenom oko 1910. Njihova pra-praunuka, Vendi Raš, je izvršna direktorka Oušn Gejta i supruga stradalog Stoktona Raša.
Stokton Raš bio je izvršni direktor i osnivač „Oušn Gejt Inka”, kompanije koja pruža usluge podmornica sa posadom kako bi omogućila istraživačima pristup ogromnim resursima okeana.
Stokton Raš bio je izvršni direktor i osnivač „Oušn Gejt Inka”, kompanije koja pruža usluge podmornica sa posadom kako bi omogućila istraživačima pristup ogromnim resursima okeana.
Pol Anri Nargelet je bivši oficir koji je služio u francuskoj mornarici 25 godina nakon čega se priključio Francuskom institutu za istraživanje i eksploataciju mora.
Nargelet je već vodio nekoliko ekspedicija na „Titanik“ i učestvovao je u nizu naučnih i tehničkih ekspedicija širom sveta.
Pol Anri Nargelet je bivši oficir koji je služio u francuskoj mornarici 25 godina nakon čega se priključio Francuskom institutu za istraživanje i eksploataciju mora.
Nargelet je već vodio nekoliko ekspedicija na „Titanik“ i učestvovao je u nizu naučnih i tehničkih ekspedicija širom sveta.
Na fotografiji su nesrećno stradali pakistanski biznismen Šahzada Davud i njegov sin Suleman.
Na fotografiji su nesrećno stradali pakistanski biznismen Šahzada Davud i njegov sin Suleman.
Hamiš Harding bio je britanski biznismen, avijatičar, istraživač i svemirski turista koji je živeo u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Bio je predsednik „Akcione avijacije“, međunarodne kompanije za posredovanje u avionima sa sedištem u Dubaiju.
Hamiš Harding bio je britanski biznismen, avijatičar, istraživač i svemirski turista koji je živeo u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Bio je predsednik „Akcione avijacije“, međunarodne kompanije za posredovanje u avionima sa sedištem u Dubaiju.
Harding je držao tri Ginisova rekorda za najbrži obilazak Zemlje avionima preko oba geografska pola – 46 sati, 40 minuta i 22 sekunde.
Harding je držao tri Ginisova rekorda za najbrži obilazak Zemlje avionima preko oba geografska pola – 46 sati, 40 minuta i 22 sekunde.
Na ovoj fotografiji koju je obezbedila obalska straža SAD, avion obalske straže HC-130 Herkules leti iznad francuskog istraživačkog broda L'Atalant tokom potrage za podmornicom Titan.
Na ovoj fotografiji koju je obezbedila obalska straža SAD, avion obalske straže HC-130 Herkules leti iznad francuskog istraživačkog broda L'Atalant tokom potrage za podmornicom Titan.
Na fotografiji su prikazani ostaci olupine Titanika koja je snimljena tokom ranije Oušn gejt ekspedicije.
Na fotografiji su prikazani ostaci olupine Titanika koja je snimljena tokom ranije Oušn gejt ekspedicije.