https://lat.sputnikportal.rs/20230407/sapic-predstavio-nove-cene-prevoza-u-beogradu-ostaje-i-karta-od-90-minuta-pojeftinjuje-mesecna-1153771560.html
Šapić predstavio nove cene prevoza u Beogradu: Ostaje karta od 90 minuta, pojeftinjuje mesečna /foto/
Šapić predstavio nove cene prevoza u Beogradu: Ostaje karta od 90 minuta, pojeftinjuje mesečna /foto/
Sputnik Srbija
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić predstavio je nove cene i novi sistem plaćanja u gradskom prevozu i naveo da neće biti ukinuta karta koja važi 90... 07.04.2023, Sputnik Srbija
2023-04-07T18:37+0200
2023-04-07T18:37+0200
2023-04-07T18:37+0200
društvo
društvo
srbija – društvo
srbija
beograd
aleksandar šapić
gradski prevoz
gsp
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/03/1b/1153155262_0:0:3072:1728_1920x0_80_0_0_3a73b417fdb33d6a017de608c057c1b5.jpg
Kvalitet javnog prevoza, ulaskom „Busplusa” u čitav sistem, godinama je opadao jednako kao i naplata, te je nezadovoljstvo i korisnika i grada raslo, zbog čega je predložena promena sistema i drastično pojeftinjenje javnog prevoza u Beogradu, rekao je gradonačelnik Aleksandar Šapić na TV Hepi.On je pojasnio i da se čitav sistem na ovaj način pojednostavljuje, a novina u odnosu na jučerašnju najavu jeste – dodatno smanjenje cene mesečne karte za jednu zonu i niža cena vremenske karte od 90 minuta.Predlog je da godišnje karte koštaju 25.000 za jednu zonu, odnosno 35.000 za obe zone, dok je nekada bilo 54.000. Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće na godišnjem nivou plaćati 417 dinara za novu kartu već će im karta biti doživotna, rekao je Šapić.Sve druge povlašćene kategorije ostaju i cena će biti 1.000 dinara. Uvešće se i sistemi plaćanja posredstvom sms-a i aplikacije, ali i na prodajnim mestima, precizirao je Šapić.Neće biti više validiranja karti, a ako se putnik zatekne bez karte, neće biti izbacivanja iz prevoza već će mu biti data mogućnost da kaznu plati i to u narednih nekoliko dana po duplo manjoj ceni.„Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata niti zadržavanja kod validatora. Naša obaveza jeste da podižemo kvalitet prevoza i vozila i da povećamo frekvenciju vozila na najopterećenijim linijama“, naglasio je Šapić.
https://lat.sputnikportal.rs/20230406/novi-sistem-naplate-karata-u-beogradu-nema-kontrolora-dnevna-karta-200-dinara-1153710455.html
srbija
beograd
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/03/1b/1153155262_301:0:3032:2048_1920x0_80_0_0_66afdef4619ae7dfda8efc054298f95f.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
društvo, srbija – društvo, srbija, beograd, aleksandar šapić, gradski prevoz, gsp
društvo, srbija – društvo, srbija, beograd, aleksandar šapić, gradski prevoz, gsp
Šapić predstavio nove cene prevoza u Beogradu: Ostaje karta od 90 minuta, pojeftinjuje mesečna /foto/
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić predstavio je nove cene i novi sistem plaćanja u gradskom prevozu i naveo da neće biti ukinuta karta koja važi 90 minuta, već da će ona pojeftiniti, baš kao i mesečna markica.
Kvalitet javnog prevoza, ulaskom „Busplusa” u čitav sistem, godinama je opadao jednako kao i naplata, te je nezadovoljstvo i korisnika i grada raslo, zbog čega je predložena promena sistema i drastično pojeftinjenje javnog prevoza u Beogradu, rekao je gradonačelnik Aleksandar Šapić na TV Hepi.
On je pojasnio i da se čitav sistem na ovaj način pojednostavljuje, a novina u odnosu na jučerašnju najavu jeste – dodatno smanjenje cene mesečne karte za jednu zonu i niža cena vremenske karte od 90 minuta.
„Grad će ubuduće biti podeljen na dve zone i postojaće dve tarife. Vremenska karta za 90 minuta koštala je 90 dinara, a sada će biti 50, dok će dnevna karta za obe zone iznositi 200 dinara. Sedmodnevna karta, takođe za obe zone, koštaće 1.000 dinara koliko je ranije koštala trodnevna. Sledeća velika stvar jeste cena mesečnih karata, koje su se kretale u zavisnosti od zone od 2.990 do 4.990 dinara. Sada će zona A ili zona B biti 2.500 dinara, a obe zone 3.500 dinara. Pojeftinjenja, dakle, idu skoro i do 50 procenata, što mislim da će ljude opredeliti da plaćaju prevoz“, istakao je Šapić.
Predlog je da godišnje karte koštaju 25.000 za jednu zonu, odnosno 35.000 za obe zone, dok je nekada bilo 54.000. Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće na godišnjem nivou plaćati 417 dinara za novu kartu već će im karta biti doživotna, rekao je Šapić.
Sve druge povlašćene kategorije ostaju i cena će biti 1.000 dinara. Uvešće se i sistemi plaćanja posredstvom sms-a i aplikacije, ali i na prodajnim mestima, precizirao je Šapić.
„Ljudima ćemo ove informacije poslati na adrese da ne bi bilo plasiranja dezinformacija i opstrukcija“, rekao je Šapić.
Neće biti više validiranja karti, a ako se putnik zatekne bez karte, neće biti izbacivanja iz prevoza već će mu biti data mogućnost da kaznu plati i to u narednih nekoliko dana po duplo manjoj ceni.
„Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata niti zadržavanja kod validatora. Naša obaveza jeste da podižemo kvalitet prevoza i vozila i da povećamo frekvenciju vozila na najopterećenijim linijama“, naglasio je Šapić.