https://lat.sputnikportal.rs/20230330/nastavak-opasne-kampanje-na-kosovu-albanci-ponovo-pozivaju-na-bojkot-srpske-robe-1153299746.html
Nastavak opasne kampanje na Kosovu: Albanci smislili novi način da pozivaju na bojkot srpske robe
Nastavak opasne kampanje na Kosovu: Albanci smislili novi način da pozivaju na bojkot srpske robe
Sputnik Srbija
Kampanja za bojkot robe proizvedene u Srbiji na tzv. Kosovu se ne stišava, pa je pokrenut i sajt „Bojkoto860“ kojim se građani pozivaju da ne kupuju proizvode... 30.03.2023, Sputnik Srbija
2023-03-30T07:33+0200
2023-03-30T07:33+0200
2023-03-30T07:45+0200
srbija
srbija
srbija – politika
kosovo i metohija (kim)
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111798/34/1117983418_7:0:4160:2336_1920x0_80_0_0_a79b8c1adb3282cad8fdc9650b328d14.jpg
Na sajtu dominira poziv na „Bojkot proizvoda Srbije. Bojkot barkoda 860“, budući da se taj broj nalazi na bar-kodu srpskih proizvoda. Uz to stoji i fotografija koja asocira na 1999. godinu.„Svaki proizvod uvezen iz Srbije pretvara se u investiciju za nabavku naoružanja srpske vojske! Bojkotujte proizvode Srbije! Bojkotujte 860 bar kod! Prestanite da finansirate srpsku vojsku“, piše na sajtu.Među proizvodima koje bi građani trebalo da bojkotuju su slatkiši srpske kompanije „Svislajon“ „Medela“ štrudle, flaširane vode „Akva viva“, „Rosa“ i „Prolom“, kafa „Donkafe“, „Plazma“ i „Jafa“ keks, Čips, Smoki, Štarkovi slatkiši, sokovi, ulje, ali i farbe za kosu...Građani se, međutim, pozivaju da ne kupuju ni „koka kolu“, „fantu“ niti „šveps“...Uz ovaj poziv, nabrojani su i različiti podaci, kako se „zaboravljena istorija ne bi ponovila“ — o broju ubijenih i nestalih na Kosovu, uz navode da je 40 odsto svih naseljenih kuća na Kosovu teško oštećeno ili uništeno, a 848.000 ljudi proterano iz svojih domova.Na ovoj veb stranici navodi se da je sajt napravljen da „podigne svest o važnosti da se ne kupuju srpski proizvodi i nije kreiran da promoviše ili podstiče nasilje na bilo koji način“, preneo je portal „Kosovo onlajn“.Na Kosovu već dugo traje kampanja za bojkot robe proizvedene iz Srbije, a nedavno je objavljen bizaran spot u kojem su se u ambalažama srpskih proizvoda umesto slatkiša nalazili meci, što je simbolično imalo istu poruku, da se „kupovinom srpskih proizvoda finansira srpska vojska“.
https://lat.sputnikportal.rs/20230125/kad-slatkisi-postanu-meci--bizarna-kampanja-za-bojkot-srpskih-proizvoda-na-tzv-kosovu-video-1149922674.html
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111798/34/1117983418_657:0:3772:2336_1920x0_80_0_0_57255a32f73ef9b8d6e334fea74f8943.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
srbija, srbija – politika, kosovo i metohija (kim)
srbija, srbija – politika, kosovo i metohija (kim)
Nastavak opasne kampanje na Kosovu: Albanci smislili novi način da pozivaju na bojkot srpske robe
07:33 30.03.2023 (Osveženo: 07:45 30.03.2023) Kampanja za bojkot robe proizvedene u Srbiji na tzv. Kosovu se ne stišava, pa je pokrenut i sajt „Bojkoto860“ kojim se građani pozivaju da ne kupuju proizvode iz Srbije.
Na sajtu dominira poziv na „Bojkot proizvoda Srbije. Bojkot barkoda 860“, budući da se taj broj nalazi na bar-kodu srpskih proizvoda. Uz to stoji i fotografija koja asocira na 1999. godinu.
„Svaki proizvod uvezen iz Srbije pretvara se u investiciju za nabavku naoružanja srpske vojske! Bojkotujte proizvode Srbije! Bojkotujte 860 bar kod! Prestanite da finansirate srpsku vojsku“, piše na sajtu.
Među proizvodima koje bi građani trebalo da bojkotuju su slatkiši srpske kompanije „Svislajon“ „Medela“ štrudle, flaširane vode „Akva viva“, „Rosa“ i „Prolom“, kafa „Donkafe“, „Plazma“ i „Jafa“ keks, Čips, Smoki, Štarkovi slatkiši, sokovi, ulje, ali i farbe za kosu...
Građani se, međutim, pozivaju da ne kupuju ni „koka kolu“, „fantu“ niti „šveps“...
Uz ovaj poziv, nabrojani su i različiti podaci, kako se „zaboravljena istorija ne bi ponovila“ — o broju ubijenih i nestalih na Kosovu, uz navode da je 40 odsto svih naseljenih kuća na Kosovu teško oštećeno ili uništeno, a 848.000 ljudi proterano iz svojih domova.
Na ovoj veb stranici navodi se da je sajt napravljen da „podigne svest o važnosti da se ne kupuju srpski proizvodi i nije kreiran da promoviše ili podstiče nasilje na bilo koji način“,
preneo je portal „Kosovo onlajn“.
Na Kosovu već dugo traje kampanja za bojkot robe proizvedene iz Srbije, a nedavno je objavljen
bizaran spot u kojem su se u ambalažama srpskih proizvoda umesto slatkiša nalazili meci, što je simbolično imalo istu poruku, da se „kupovinom srpskih proizvoda finansira srpska vojska“.