https://sputnikportal.rs/20230314/poceo-sa-radom-servisni-centar-sa-jedinstvenim-brojem-za-sve-sluzbe-u-beogradu-1152418333.html
Počeo sa radom servisni centar sa jedinstvenim brojem za sve službe u Beogradu
Počeo sa radom servisni centar sa jedinstvenim brojem za sve službe u Beogradu
Beograd je dobio novi jedinstveni broj za sve gradske službe — 11011 — koji će raditi 24 sata dnevno tokom cele godine. 14.03.2023, Sputnik Srbija
2023-03-14T19:42+0100
2023-03-14T19:42+0100
2023-03-14T19:42+0100
društvo
srbija
srbija – društvo
društvo
/html/head/meta[@name='og:title']/@content
/html/head/meta[@name='og:description']/@content
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/03/0e/1152417823_0:23:2000:1148_1920x0_80_0_0_4cc3e783dfe41d48d41c96a58fcedf4c.jpg
U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe: Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija“, „Gradskog stambenog“, „Parking servisa“, „Javnog osvetljenja“, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije“, „Beogradskih elektrana“, „Gradske čistoće“, „Zelenila – Beograd“, „Beograd-puta“.Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je, prilikom obilaska servisnog centra, najavio da će se u sistem uključiti još neke gradske službe koje do sada nisu imale kontakt centre, kao što su „Beogradske pijace” ili „Veterina Beograd”. Namera je da se do kraja godine implementiraju sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.Gradonačelnik Beograda je rekao da će postojati jasna pravila kako će građani da prijavljuju problem koji imaju.„Rok za dobijanje odgovora na pitanje koje ste postavili biće 72 sata, ali ne i za rešenje, jer postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok“, kazao je Šapić.Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju o tome ko je za šta nadležan, čak će dobiti informaciju ko je nadležan ukoliko to nije Grad.„Novitet je to što su ovakve službe do sada zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis će biti otvoren 24 sata svakog dana u godini. Želja nam je da budemo ekspeditivni i tačni, ali ćemo biti rigorozni za one koji iz bilo kojih razloga žele da nas ometaju“, naveo je Šapić, preneo je Beoinfo.
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/03/0e/1152417823_112:0:1888:1332_1920x0_80_0_0_0c19341a77b7b7db256f8dbca71e2d0f.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
srbija, srbija – društvo, društvo
srbija, srbija – društvo, društvo
Počeo sa radom servisni centar sa jedinstvenim brojem za sve službe u Beogradu
Pratite nas

Beograd je dobio novi jedinstveni broj za sve gradske službe — 11011 — koji će raditi 24 sata dnevno tokom cele godine.
U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe: Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija“, „Gradskog stambenog“, „Parking servisa“, „Javnog osvetljenja“, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije“, „Beogradskih elektrana“, „Gradske čistoće“, „Zelenila – Beograd“, „Beograd-puta“.
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je, prilikom obilaska servisnog centra, najavio da će se u sistem uključiti još neke gradske službe koje do sada nisu imale kontakt centre, kao što su „Beogradske pijace” ili „Veterina Beograd”. Namera je da se do kraja godine implementiraju sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.
„Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi“, istakao je Šapić.
Gradonačelnik Beograda je rekao da će postojati jasna pravila kako će građani da prijavljuju problem koji imaju.
„Rok za dobijanje odgovora na pitanje koje ste postavili biće 72 sata, ali ne i za rešenje, jer postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok“, kazao je Šapić.
Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju o tome ko je za šta nadležan, čak će dobiti informaciju ko je nadležan ukoliko to nije Grad.
„Novitet je to što su ovakve službe do sada zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis će biti otvoren 24 sata svakog dana u godini. Želja nam je da budemo ekspeditivni i tačni, ali ćemo biti rigorozni za one koji iz bilo kojih razloga žele da nas ometaju“, naveo je Šapić,
preneo je Beoinfo.