- Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Velika industrijska zona niče kraj Moravskog koridora

© Tanjug / MGSI/ DJORDJE KRSTICIzgradnja Moravskog koridora
Izgradnja Moravskog koridora - Sputnik Srbija, 1920, 06.08.2022
Pratite nasTelegramOdyssey
Paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora, biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
Mobilna aplikacija Sputnik na srpskom jeziku - Sputnik Srbija
Pratite Sputnjik i na letovanju

Sputnjik Srbija neometano možete čitati širom Evrope na mobilnoj aplikaciji koju ćete pronaći OVDE. Aplikaciju takođe možete preuzeti i putem linka apkfab.com

„Industrijska zona će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost“, izjavio je Momirović nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.
„Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Koridor 10 sa Kruševcem što je najbolji pokazatelj da je ovaj auto-put nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje“, istakao je Momirović.
Ministar Momirović je podsetio da su radovi započeti pre godinu i po dana i da je do sada na celoj trasi Moravskog koridora, koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka, ne postoji ni jedan deo a da se na njemu ne izvode radovi.
Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intenzivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.
„Tokom jula smo imali prosečno preko 3.700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1.530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava“, rekao je Antić, prenosi B92.
Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8 km), Kruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika, saopšteno je iz resornog ministarstva.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala