https://lat.sputnikportal.rs/20220806/velika-industrijska-zona-nice-kraj-moravskog-koridora-1140796291.html
Velika industrijska zona niče kraj Moravskog koridora
Velika industrijska zona niče kraj Moravskog koridora
Sputnik Srbija
Paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora, biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, rekao je ministar... 06.08.2022, Sputnik Srbija
2022-08-06T22:33+0200
2022-08-06T22:33+0200
2022-08-06T22:33+0200
ekonomija
ekonomija
srbija
srbija – ekonomija
saobraćaj i infrastruktura
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/images/sharing/article/serbian-latin/1140796291.jpg?1659817982
„Industrijska zona će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost“, izjavio je Momirović nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.Ministar Momirović je podsetio da su radovi započeti pre godinu i po dana i da je do sada na celoj trasi Moravskog koridora, koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka, ne postoji ni jedan deo a da se na njemu ne izvode radovi.Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intenzivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.„Tokom jula smo imali prosečno preko 3.700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1.530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava“, rekao je Antić, prenosi B92.Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8 km), Kruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika, saopšteno je iz resornog ministarstva.
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, srbija, srbija – ekonomija, saobraćaj i infrastruktura
ekonomija, srbija, srbija – ekonomija, saobraćaj i infrastruktura
Velika industrijska zona niče kraj Moravskog koridora
Paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora, biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
Pratite Sputnjik i na letovanju
Sputnjik Srbija neometano možete čitati širom Evrope na mobilnoj aplikaciji koju ćete pronaći OVDE. Aplikaciju takođe možete preuzeti i putem linka apkfab.com
„Industrijska zona će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost“, izjavio je Momirović nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.
„Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Koridor 10 sa Kruševcem što je najbolji pokazatelj da je ovaj auto-put nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje“, istakao je Momirović.
Ministar Momirović je podsetio da su radovi započeti pre godinu i po dana i da je do sada na celoj trasi Moravskog koridora, koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka, ne postoji ni jedan deo a da se na njemu ne izvode radovi.
Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intenzivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.
„Tokom jula smo imali prosečno preko 3.700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1.530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava“, rekao je Antić,
prenosi B92.
Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8 km), Kruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika, saopšteno je iz resornog ministarstva.