NASA u svemir šalje slike nagih ljudi da privuče vanzemaljce

CC0 / / Vanzemaljac
Vanzemaljac - Sputnik Srbija, 1920, 04.05.2022
NASA ima plan da u svemir lansira slike nagih ljudi u nadi da će tako privući vanzemaljske civilizacije, prenose britanski i američki mediji.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Uz prikaz nagih ljudi naučnici američke svemirske stanice planiraju da inteligentnim bićima u svemiru pošalju i poziv kako bi se konačno uspostavio kontakt.
Naučnici računaju na to da "aktovi" neće šokirati pripadnike drugih civilizacija.
Muškarac i žena će mahati kako bi izgledali mnogo privlačnije za civilizacije u svemiru, dodaju naučnici koji su predstavili izgled muškarca i žene koje će poslati u svemir u okviru projekta "Svetionik u svemiru".
Kako preciziraju, to neće biti prave fotografije već crteži nagog muškarca i nage žene uz prikaz ljudske DNK strukture.
"Glavni cilj projekta je da pošalje poruku svim civilizacijama koje bi mogle postojati u svemiru kako bi se uspostavio kontakt sa njima", naveli su naučnici.
Podsetili su da to nije nova ideja, te da su pre pola veka pločice sa nagih ljudima poslate u svemir sa svemirskim letelicama Pionir 10 i Pionir 11, a koje i danas putuju galaksijom.
Naučnici će u novom projektu pokušati da prikažu i gravitaciju i očekuju da će vanzemaljci razumeti sve binarne poruke, jer je smatraju da je binarni prikaz verovatno univerzalan, prenosi Tanjug.
"Binarni oblik je najjednostavniji oblik matematike, jer uključuje samo dva suprotstavljena stanja: nulu i jedan, da ili ne, crno ili belo, masu ili prazan prostor", smatraju u NASA.
Predložena poruka uključuje osnovne matematičke i fizičke koncepte za uspostavljanje univerzalnog načina komunikacije praćenog informacijama o biohemijskom sastavu života na Zemlji, vremenski označenom položaju Sunčevog sistema u Mlečnom putu u odnosu na poznate globalne parametre, kao što je i digitalizovani prikazi Sunčevog sistema i Zemljine površine, prenosi list San.
Studija Univerziteta u Notingemu objavljena u časopisu Astrophisical Journal, a koja se bavi mogućnostima pronalaženja vanzemaljskog života procenjuje da bismo mogli da delimo galaksiju sa više od 30 inteligentnih vanzemaljskih civilizacija.