00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920, 19.07.2021
Podkast
Sputnjik vam predstavlja svoju audio i video produkciju. Autorske emisije, ekskluzivni intervjui, analize gorućih pitanja, reportaže…

Da li je realna renesansa tečnog naftnog gasa I Energija Sputnjika

© Sputnik / Vladimir FedorenkoŠporet na gas
Šporet na gas - Sputnik Srbija, 1920, 02.05.2022
Pratite nas
TNG (tečni naftni gas) je kao auto-gas među vozačima u Srbiji, posebno platežno manje sposobnim vlasnicima privatnih vozila, jedno vreme bio veoma popularan. Sada je, međutim, zbog konstantnog poskupljivanja, na koja posebno utiče akciza na ovu vrstu goriva, za ovu kategoriju potrošača sve nepovoljniji.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Vozači odavno prelaze sa TNG-a na druga goriva. Stručnjaci ističu da je potrošnja TNG-a opravdana za vozače kada maloprodajna cena ne prekoračuje 50% od maloprodajne cene benzina. Iz razlike u ceni vozači “pokrivaju” troškove konverzije motora, povećanu potrošnju za oko 15-20% po pređenom kilometru (u odnosu na vozila na benzinski pogon) i periodični troškovi atesta za opremu. Korisnici TNG-a su spremni na trošak konverzije motora kada se ulaganje isplati u roku od dve do tri godine, kroz uštede na ceni TNG-a u odnosu na benzin, a period posle povrata ovog ulaganja do isteka životnog veka vozila čini uštedu za korisnika.
Međutim, početkom 2021. godine, ovaj indeks je iznosio oko 54%, a danas već iznosi 57%. Država je, da podsetimo, smanjila akcizu na benzin a na TNG nije. Na cenu, takođe, utiču i drugi faktori, jer oko trećine potrošnje TNG-a se uvozi, a evidentno je i konstantno poskupljenje sirove nafte i prirodnog gasa, od kojih se TNG proizvodi.
O svim ovim faktorima, odnosno, o tome kako njihove negativne efente prevazići predstavnici Udruženja za TNG razgovaraju sa nadležnima u Vladi Srbije.
O tome) kako da TNG ne bude više u zonu ekonomske neopravdanosti za vozače, da njegova upotreba doživi renesansu, umesto potpunog istiskivanja sa tržišta u današnoj emisiji “Energija Sputnjika” Jelica Putniković razgovara sa Ivanom Brajovićem, predsednikom Udruženja za tečni naftni gas (TNG).
Energija Sputnjika“ je emisija portala i radija Sputnjik koju vodi Jelica Putniković, stručnjak za energetiku.
Teme su mahom vezane za energetiku i ekonomiju, lokalnog i globalnog karaktera, a gosti su stručnjaci u svojim poljima. Emituje se svakog ponedeljka u 21.00.
Energija Sputnjika, 2. 5. 2022.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala