00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
RUSIJA
Najnovije vesti, analize i zanimljivosti iz Rusije i Zajednice nezavisnih država

Završena izgradnja prvog prekograničnog mosta koji spaja Rusiju i Kinu /foto/

© Sputnik / Dmitriй Tupikov / Uđi u bazu fotografijaMost preko reke Amur na granici između Rusije i Kine
Most preko reke Amur na granici između Rusije i Kine - Sputnik Srbija, 1920, 27.04.2022
Pratite nas
Završena je izgradnja ruskog dela železničkog mosta između Rusije i Kine u Jevrejskoj autonomnoj oblasti na prelazu Nižnjelenjinskoe-Tongđijang. U pitanju je prvi prekogranični železnički most u Rusiji preko reke Amur do Kine.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

„Danas prisustvujemo važnom događaju za Daleki istok i za celu našu zemlju. Graditelji su uspeli da prevaziđu sve poteškoće prirodno-klimatskog karaktera. Obim infrastrukturnog objekta odgovara značaju razvoja rusko-kineske ekonomske saradnje, posebno u situaciji novih izazova sa strane neprijateljskih zemalja“, izjavio je opunomoćeni predstavnik ruskog predsednika u Dalekoistočnom federalnom okrugu Jurij Trutnjev na svečanoj ceremoniji završetka izgradnje objekta.
On je objasnio značaj železničkog mosta.
„Prvi železnički prelaz između naših prijateljskih zemalja biće ključna karika na novoj izvoznoj trasi, podsticaj za stvaranje novih oblasti za rad i logističkih čvorišta, a takođe će poboljšati transportni pristup nekoliko regiona Dalekog istoka odjednom“, naglasio je Trutnjev.
Kako kaže, ruski deo prelaza pušten je u rad, a „u bliskoj budućnosti pripremaćemo se za zajedničko puštanje u rad sa kineskom stranom“.
„Pregovori o potpunom otvaranju i početku rada mosta vode se u Ministarstvu spoljnih poslova, očekuje se da ćemo tokom meseca otvoriti ceo most“, precizirao je on.
Nižnjelenjinskoe-Tongđijang je prvi železnički most između Rusije i Kine. Njegova izgradnja započeta je 2014. godine. Dužina mosta iznosi više od 2,2 kilometara, od kojih je nešto više od 300 metara ruski deo, a više od 1,8 kilometara — kineski.
Prema tom projektu nosivost iznosi oko 21 milion tona godišnje, a saobraćaj će se odvijati tokom cele godine. Osim toga, most će biti najkraći put za izvoz koncentrata rude gvožđa iz Kimkano-Sutarskog rudarsko-prerađivačkog kombinata u Kinu.
Most preko reke Amur - Sputnik Srbija, 1920, 21.03.2019
Rusiju i Kinu spojio železnički most preko Amura
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala