- Sputnik Srbija, 1920
RUSIJA
Najnovije vesti, analize i zanimljivosti iz Rusije i Zajednice nezavisnih država

Šta obući: Mogu li ruski proizvođači da zamene strane brendove

CC0 / Pixabay / Manekenka
Manekenka - Sputnik Srbija, 1920, 24.04.2022
Pratite nas
Mnogi strani brendovi odeće su napustili rusko tržište. Uoči zatvaranja prodavnica, redovi ljudi su podsećali na sovjetske u periodu akutne nestašice.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Mnogi ruski proizvođači odeće su početkom marta primetili povećanje potražnje za njihovim proizvodima. Što je niža cena, to je potražnja veća. Na primer, predstavnici jednog od brendova najpristupačnijim po cenama „Telodviženjije“ govore o trostrukom povećanju porudžbina prošlog meseca.
Tim planira da otvori sopstvenu radnju pošto su dosad radili prodavali robu preko interneta. „Naravno, potrebno nam je vreme. Oflajn prodaja postavlja nove zahteve. Konkretno, proširenje asortimana“, kaže generalni direktor kompanije „SKVT“ ( brend „Telodviženjije“).

Internet prodavnica „Vajldberis“ je potvrdila da raste interesovanje za domaće brendove. „Od ruskih proizvoda najviše se traže odeća, obuća, prehrambeni proizvodi i dečija roba“, navodi šef pres službe kompanije Valerij Prokopjev. „Samo u 2021.godini preko 370.000 domaćih preduzetnika registrovali su se na našu onlajn platformu“, ističe on.

O porastu porudžbina govori i osnivač brenda „ROŠE“ Natali Roše. Ruskinje posebno vole njena trodelna odela, dvostrane kupaće kostime, tunike za plažu i platnene komplete. „Imamo malu proizvodnju. Jedva zadržavam da cene ne rastu. Prilikom zakazivanja na veliko, cena šivenja jedinice proizvoda može biti niža, jer je tehnologija pravljenja serije modela ista bez obzira na njenu veličinu“, navodi Natali Roše.
Osnivači peterburškog brenda „Ju“ već razmišljaju o proširenju proizvodnje.„U novim uslovima pojavilo se mnogo mogućnosti. Mi vidimo povećano interesovanje za ruske brendove. Ukupni rast prodaje iznosio je više od 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine“, naglašavaju osnivači brenda Alisa Mirgorodska i Marija van Molderen.
Cena sakoa i elegantnog odela „Ju“ je mnogo niža u odnosu na cene popularnijih ruskih brendova (cene odela u „Ju“ se kreću od deset hiljada rubalja). U istom cenovnom segmentu nalazi se „ROŠE“.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala