https://lat.sputnikportal.rs/20220409/kako-trosite-novac--potrosaci-podeljeni-u-sedam-kategorija-1135937909.html
Kako trošite novac – potrošači podeljeni u sedam kategorija
Kako trošite novac – potrošači podeljeni u sedam kategorija
Sputnik Srbija
Neko štedi sada da bi trošio kasnije, drugi se razbacuju, treći žive u granicama mogućnosti – ljudi, uzimajući u obzir odnos prema novcu i trošenju, mogu da se... 09.04.2022, Sputnik Srbija
2022-04-09T13:09+0200
2022-04-09T13:09+0200
2023-03-10T12:50+0100
ekonomija
svet – ekonomija
turizam i trgovina
mozaik
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/1d/1135938371_0:25:1921:1105_1920x0_80_0_0_30ef09178255432683457cc7a82dd2ed.jpg
Njih vode srce i moda, tako da će potrošiti i više nego što imaju na računu da bi održali način života na koji su navikli, pišu Novosti.InvestitoriOvi ljudi znaju sa novcem. Uložiće vreme u istraživanje tržišta kako bi doneli pametne odluke. Ne beže od rizika, ali pametnog, neće srljati u nove projekte, rizikovaće samo ako misle da će im se to isplatiti.Štediše„Štedi sada da bi trošio kasnije“ – njihov je moto. Ne žele da ulaze u dugove osim ako su sigurni da će ih potpuno otplatiti za mesec dan. Vole popuste, sniženja, rasprodaje.OprezniNezavisni su i vole da pojednostave stvari, zbog čega obožavaju onlajn kupovinu. Imaju potpunu kontrolu nad svojim finansijama. Štednja im je važna i oprezni su kad je reč o preuzimanju bilo kog finansijskog rizika.Realisti„Život u granicama mogućnosti“ – slogan je kog se ovi tipovi pridržavaju. Ne vole da koriste kreditne kartice i striktno se drže zacrtanog budžeta.SpontaniSkloni su novinama, bilo da su u pitanju ideje, avanture, poslovi. Ako treba da biraju između ostanka kod kuće kako bi uštedeli novac i izlaska u novi restoran, uvek će izabrati ovo drugo.DisciplinovaniCipele su na sniženju 50 odsto? Požurite, akcija „tri za dva“ još samo danas. Marketinški mamci ništa ne znače disciplinovanim potrošačima. Oni se ne razbacuju novcem, kupuju ono što im je zaista potrebno, donose oprezne odluke, a prijatelji im zavide na finansijskoj disciplini, prenosi portal „Biz info“.
https://lat.sputnikportal.rs/20220305/sest-navika-zbog-kojih-najcesce-gubimo-novac-1135075550.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220223/10-najvecih-trznih-centara-na-svetu-video-1134664058.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220219/zasto-zene-nikad-nemaju-sta-da-obuku-1134302245.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/1d/1135938371_5:0:1752:1310_1920x0_80_0_0_fcb818c5c7dc11b1f493adc2eac537bc.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
svet – ekonomija, turizam i trgovina, mozaik
svet – ekonomija, turizam i trgovina, mozaik
Kako trošite novac – potrošači podeljeni u sedam kategorija
13:09 09.04.2022 (Osveženo: 12:50 10.03.2023) Neko štedi sada da bi trošio kasnije, drugi se razbacuju, treći žive u granicama mogućnosti – ljudi, uzimajući u obzir odnos prema novcu i trošenju, mogu da se podele u sedam kategorija, tvrdi britansko istraživanje.
Njih vode srce i moda, tako da će potrošiti i više nego što imaju na računu da bi održali način života na koji su navikli, pišu Novosti.
Ovi ljudi znaju sa novcem. Uložiće vreme u istraživanje tržišta kako bi doneli pametne odluke. Ne beže od rizika, ali pametnog, neće srljati u nove projekte, rizikovaće samo ako misle da će im se to isplatiti.
„Štedi sada da bi trošio kasnije“ – njihov je moto. Ne žele da ulaze u dugove osim ako su sigurni da će ih potpuno otplatiti za mesec dan. Vole popuste, sniženja, rasprodaje.
Nezavisni su i vole da pojednostave stvari, zbog čega obožavaju onlajn kupovinu. Imaju potpunu kontrolu nad svojim finansijama. Štednja im je važna i oprezni su kad je reč o preuzimanju bilo kog finansijskog rizika.
„Život u granicama mogućnosti“ – slogan je kog se ovi tipovi pridržavaju. Ne vole da koriste kreditne kartice i striktno se drže zacrtanog budžeta.
Skloni su novinama, bilo da su u pitanju ideje, avanture, poslovi. Ako treba da biraju između ostanka kod kuće kako bi uštedeli novac i izlaska u novi restoran, uvek će izabrati ovo drugo.
Cipele su na sniženju 50 odsto? Požurite, akcija „tri za dva“ još samo danas. Marketinški mamci ništa ne znače disciplinovanim potrošačima. Oni se ne razbacuju novcem, kupuju ono što im je zaista potrebno, donose oprezne odluke, a prijatelji im zavide na finansijskoj disciplini,
prenosi portal „Biz info“.