- Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Kako trošite novac – potrošači podeljeni u sedam kategorija

CC0 / Pixabay / Kupovina
Kupovina - Sputnik Srbija, 1920, 09.04.2022
Pratite nas
Neko štedi sada da bi trošio kasnije, drugi se razbacuju, treći žive u granicama mogućnosti – ljudi, uzimajući u obzir odnos prema novcu i trošenju, mogu da se podele u sedam kategorija, tvrdi britansko istraživanje.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Njih vode srce i moda, tako da će potrošiti i više nego što imaju na računu da bi održali način života na koji su navikli, pišu Novosti.

Investitori

Ovi ljudi znaju sa novcem. Uložiće vreme u istraživanje tržišta kako bi doneli pametne odluke. Ne beže od rizika, ali pametnog, neće srljati u nove projekte, rizikovaće samo ako misle da će im se to isplatiti.

Štediše

„Štedi sada da bi trošio kasnije“ – njihov je moto. Ne žele da ulaze u dugove osim ako su sigurni da će ih potpuno otplatiti za mesec dan. Vole popuste, sniženja, rasprodaje.

Oprezni

Nezavisni su i vole da pojednostave stvari, zbog čega obožavaju onlajn kupovinu. Imaju potpunu kontrolu nad svojim finansijama. Štednja im je važna i oprezni su kad je reč o preuzimanju bilo kog finansijskog rizika.

Realisti

„Život u granicama mogućnosti“ – slogan je kog se ovi tipovi pridržavaju. Ne vole da koriste kreditne kartice i striktno se drže zacrtanog budžeta.

Spontani

Skloni su novinama, bilo da su u pitanju ideje, avanture, poslovi. Ako treba da biraju između ostanka kod kuće kako bi uštedeli novac i izlaska u novi restoran, uvek će izabrati ovo drugo.

Disciplinovani

Cipele su na sniženju 50 odsto? Požurite, akcija „tri za dva“ još samo danas. Marketinški mamci ništa ne znače disciplinovanim potrošačima. Oni se ne razbacuju novcem, kupuju ono što im je zaista potrebno, donose oprezne odluke, a prijatelji im zavide na finansijskoj disciplini, prenosi portal „Biz info“.
Čovek sa novčanikom - Sputnik Srbija, 1920, 05.03.2022
EKONOMIJA
Šest navika zbog kojih najčešće gubimo novac
tržni centar - Sputnik Srbija, 1920, 23.02.2022
EKONOMIJA
10 najvećih tržnih centara na svetu /video/
Devojke u šopingu - Sputnik Srbija, 1920, 19.02.2022
DRUŠTVO
Zašto žene nikad „nemaju šta da obuku“
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala