Neobičan hobi – drveni tenk na ulicama Vijetnama /foto/
Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).
Preuređivanje drvenog vozila, baziranog na francuskom modelu EBR105 i zajedno sa replikom topa dugačkom 2,8 metara, koštalo je 11.000 dolara.
Preuređivanje drvenog vozila, baziranog na francuskom modelu EBR105 i zajedno sa replikom topa dugačkom 2,8 metara, koštalo je 11.000 dolara.
„Moj sin i ja smatramo da je zabavnije voziti tenk, koji nema nikakve veze sa oružjem ni ratom“, rekao je Dao,
„Moj sin i ja smatramo da je zabavnije voziti tenk, koji nema nikakve veze sa oružjem ni ratom“, rekao je Dao,
„Smatram ovo normalnim autom, preuredio sam ga u tenk da bi bio zanimljiviji“, dodao je 31-godišnji stolar.
„Smatram ovo normalnim autom, preuredio sam ga u tenk da bi bio zanimljiviji“, dodao je 31-godišnji stolar.
Daou i dvojici kolega je trebalo tri meseca da neiskorišćeni kombi pretvore u tenk.
Daou i dvojici kolega je trebalo tri meseca da neiskorišćeni kombi pretvore u tenk.
Zadržao je glavni motor i pod minibusa, ali je preuredio unutrašnjost kako bi napravio prostor za zupčanike.
Zadržao je glavni motor i pod minibusa, ali je preuredio unutrašnjost kako bi napravio prostor za zupčanike.
Dok kitnjasta drvena školjka stolaru nije bila problem, usklađivanje svih osam točkova jeste. „Najteži deo je bio kako naterati četiri sekundarna točka da rade“, rekao je on.
Dok kitnjasta drvena školjka stolaru nije bila problem, usklađivanje svih osam točkova jeste. „Najteži deo je bio kako naterati četiri sekundarna točka da rade“, rekao je on.
Kao rezultat toga, Dao i njegov sin neće oboriti nijedan brzinski rekord. Najveća brzina je mirnih 25 kilometara (16 milja) na sat - sve brže i kabl koji povezuje točkove će se isključiti i oni će se zaglaviti.
Kao rezultat toga, Dao i njegov sin neće oboriti nijedan brzinski rekord. Najveća brzina je mirnih 25 kilometara (16 milja) na sat - sve brže i kabl koji povezuje točkove će se isključiti i oni će se zaglaviti.
Preuređivanje drvenog vozila, baziranog na francuskom modelu EBR105 i zajedno sa replikom topa dugačkom 2,8 metara, koštalo je 11.000 dolara.
„Moj sin i ja smatramo da je zabavnije voziti tenk, koji nema nikakve veze sa oružjem ni ratom“, rekao je Dao,
„Smatram ovo normalnim autom, preuredio sam ga u tenk da bi bio zanimljiviji“, dodao je 31-godišnji stolar.
Daou i dvojici kolega je trebalo tri meseca da neiskorišćeni kombi pretvore u tenk.
Zadržao je glavni motor i pod minibusa, ali je preuredio unutrašnjost kako bi napravio prostor za zupčanike.
Dok kitnjasta drvena školjka stolaru nije bila problem, usklađivanje svih osam točkova jeste. „Najteži deo je bio kako naterati četiri sekundarna točka da rade“, rekao je on.
Kao rezultat toga, Dao i njegov sin neće oboriti nijedan brzinski rekord. Najveća brzina je mirnih 25 kilometara (16 milja) na sat - sve brže i kabl koji povezuje točkove će se isključiti i oni će se zaglaviti.