https://lat.sputnikportal.rs/20220223/pocelo-je-cetvorodnevna-radna-nedelja-i-u-srbiji-1134669345.html
Počelo je: Četvorodnevna radna nedelja i u Srbiji
Počelo je: Četvorodnevna radna nedelja i u Srbiji
Sputnik Srbija
Kompanija „Menpauer Grup Srbija“ predstavila je koncept četiri radna dan u nedelji i tako se pridružila svetskom trendu o kojem se uveliko piše poslednjih... 23.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-23T11:56+0100
2022-02-23T11:56+0100
2022-02-23T11:56+0100
srbija – ekonomija
magazin
ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/17/1134669514_5:0:1920:1077_1920x0_80_0_0_dba47d64a6f0fea84781bcfa94a796c0.jpg
Kompanija od 2020. posluje kao nezavisni klaster za Jugoistočnu Evropu koji pruža mogućnost za fleksibilnije modele poslovanja. Zato je i počela svoj pilot projekat četvorodnevne radne nedelje sa ciljem da manji broj radnih sati dovede do srećnijeg, zdravijeg i angažovanijeg kadra.Tokom pilot projekta sprovedeno je istraživanje, koje je omogućilo da se na osnovu merljivih podataka donese odluka o njegovoj dugoročnoj primeni. Shodno tome, projekat četvorodnevne radne nedelje je usvojen za stalno.Zašto četiri dana?Veća motivacija zaposlenih, agilnost, mentalno zdravlje, odgovornost, viši kvalitet usluge, bolje performanse i digitalizacija procesa su ključne reči novog poslovnog poglavlja.Rezultati istraživanja i analize u Srbiji tokom pilot projekta ukazali su na sledeće:- Na veću angažovanost i produktivnost zaposlenih, gde je 90,5% zaposlenih izjavilo da su osnaženi da efikasnije obavljaju svoje radne aktivnosti;- Na bolji balans privatnog i poslovnog života zaposlenih, gde 97% zaposlenih beleži pozitivan uticaj na balans privatnog i poslovnog;- Da je 91% zaposlenih izrazito saglasno da svoj budući karijerni put vidi u ovoj kompaniji (u odnosu na 75% pre realizacije pilot projekta);- Da će novi radni režim doprineti i ekološkom aspektu poslovanja jer će potrošnja energije biti smanjena;- Na osnaženu atraktivnost za nove kadrove;- Na potrebu dežurstva jednog člana svakog tima tokom petog neradnog dana, kako bi se obezbedio kontinuitet poslovanja sa klijentima i partnerima;- Motivacija i drugih kompanija na slične akcije koje u fokus stavljaju svoje zaposlene.Kraći životni vek kompanija, rast fleksibilnosti, veća fluktuacija, veća vrednost intelektualne svojine kompanije u odnosu na materijalnu, dovode da iskustva za koje ne postoji jasna poslovna istorija. Kadrovi sve više traže razlog zašto nešto rade (svrha) i to zahteva dodatne kapacitete kompanije. Ranije se liderska pozicija ogledala u postupanju prema jasno definisanim, konkretnim ulogama, a danas je važna vrednost autentičnost lidera i kompanija, piše „Telegraf biznis“.Iskustva pokazuju da tradicionalne kompanije gube bitku za mlade talente, jer je globalni trend da mladi žele sve više da rade u startapovima i tehnološkim kompanijama, te je zadatak svake kompanije da nađe personalizovan način kako da postane privlačan poslodavac.
https://lat.sputnikportal.rs/20220130/cetvorodnevna-radna-nedelja-siri-se-spisak-drzava-1133795779.html
https://lat.sputnikportal.rs/20210826/vlasnik-firme-uvodi-radnu-nedelju-od-cetiri-dana-a-plata-ostaje-ista-eksperiment-u-hrvatskoj-1129240577.html
https://lat.sputnikportal.rs/20210816/radna-nedelja-do-cetvrtka-postala-hit-medju-poslodavcima-1128500347.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/17/1134669514_306:0:1742:1077_1920x0_80_0_0_00ef26506f9782dd105eda95ec110172.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
srbija – ekonomija, magazin
srbija – ekonomija, magazin
Počelo je: Četvorodnevna radna nedelja i u Srbiji
Kompanija „Menpauer Grup Srbija“ predstavila je koncept četiri radna dan u nedelji i tako se pridružila svetskom trendu o kojem se uveliko piše poslednjih meseci.
Kompanija od 2020. posluje kao nezavisni klaster za Jugoistočnu Evropu koji pruža mogućnost za fleksibilnije modele poslovanja. Zato je i počela svoj pilot projekat četvorodnevne radne nedelje sa ciljem da manji broj radnih sati dovede do srećnijeg, zdravijeg i angažovanijeg kadra.
Tokom pilot projekta sprovedeno je istraživanje, koje je omogućilo da se na osnovu merljivih podataka donese odluka o njegovoj dugoročnoj primeni. Shodno tome, projekat četvorodnevne radne nedelje je usvojen za stalno.
Veća motivacija zaposlenih, agilnost, mentalno zdravlje, odgovornost, viši kvalitet usluge, bolje performanse i digitalizacija procesa su ključne reči novog poslovnog poglavlja.
Rezultati istraživanja i analize u Srbiji tokom pilot projekta ukazali su na sledeće:
- Na veću angažovanost i produktivnost zaposlenih, gde je 90,5% zaposlenih izjavilo da su osnaženi da efikasnije obavljaju svoje radne aktivnosti;
- Na bolji balans privatnog i poslovnog života zaposlenih, gde 97% zaposlenih beleži pozitivan uticaj na balans privatnog i poslovnog;
- Da je 91% zaposlenih izrazito saglasno da svoj budući karijerni put vidi u ovoj kompaniji (u odnosu na 75% pre realizacije pilot projekta);
- Da će novi radni režim doprineti i ekološkom aspektu poslovanja jer će potrošnja energije biti smanjena;
- Na osnaženu atraktivnost za nove kadrove;
- Na potrebu dežurstva jednog člana svakog tima tokom petog neradnog dana, kako bi se obezbedio kontinuitet poslovanja sa klijentima i partnerima;
- Motivacija i drugih kompanija na slične akcije koje u fokus stavljaju svoje zaposlene.
Kraći životni vek kompanija, rast fleksibilnosti, veća fluktuacija, veća vrednost intelektualne svojine kompanije u odnosu na materijalnu, dovode da iskustva za koje ne postoji jasna poslovna istorija. Kadrovi sve više traže razlog zašto nešto rade (svrha) i to zahteva dodatne kapacitete kompanije. Ranije se liderska pozicija ogledala u postupanju prema jasno definisanim, konkretnim ulogama, a danas je važna vrednost autentičnost lidera i kompanija,
piše „Telegraf biznis“.
Iskustva pokazuju da tradicionalne kompanije gube bitku za mlade talente, jer je globalni trend da mladi žele sve više da rade u startapovima i tehnološkim kompanijama, te je zadatak svake kompanije da nađe personalizovan način kako da postane privlačan poslodavac.