https://lat.sputnikportal.rs/20220219/letovi-koji-ne-idu-nigde-sve-popularniji-1134521734.html
Letovi koji ne idu nigde sve popularniji
Letovi koji ne idu nigde sve popularniji
Sputnik Srbija
Od samog početka pandemije mnoge avio-kompanije su "parkirale" svoje avione, i kako ne bi potpuno propale, morale su da pronađu alternativne načine... 19.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-19T19:55+0100
2022-02-19T19:55+0100
2022-02-19T19:55+0100
ekonomija
svet – ekonomija
svet
ekonomija
magazin
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110086/30/1100863042_0:0:3072:1728_1920x0_80_0_0_be356f62fc6bfeaaf296492027b16e07.jpg
"Letovi koji ne idu nigde" je akcija koju sve više avio-kompanija uvodi u svoju svakodnevnu praksu. Radi se o organizovanju letova koji počinju i završavaju se na istom aerodromu. Pre pandemije ideja o avio-prevoznicima koji reklamiraju letove u kojima putnici sleću na isto mesto sa kog su poleteli bila bi gotovo nezamisliva.U Japanu, Singapuru i Australiji jednočasovni ili dvočasovni letovi sa povratkom na početni aerodrom postali su vrlo popularni među ljudima željnih avio-putovanja, gde se putnici praktično samo "provozaju" avionom.Ovakva ideja, ma koliko zvučala besmisleno, otvorila je potpuno nove horizonte mnogim avio-kompanijama koje se bore sa opstankom. U Ukrajini je, na primer, sve više kompanija koje se bave organizacijom obilaska Čerenobilja avionom, gde se u niskom letu može obići ceo teren nekadašnje nuklearne katastrofe.Sve više ovakvih letova se očekuje u bliskoj budućnosti, i svaki od njih će trajati maksimalno do 3 sata. Na taj način biće omogućeno turistima da posete neke destinacije, makar iz aviona, a avio-kompanije će imati obezbeđenu egzistenciju, na neki način, prenosi B 92.Ovi letovi su ponudili su jedinstvene prilike putnicima koji su propustili iskustvo letenja i uzbuđenja putovanja, što omogućava da kompanija ostane u poslu, održavajući avione aktivnim i istovremeno promovišući nacionalni turizam.
https://lat.sputnikportal.rs/20220106/hiljade-letova-bez-putnika-na-nebu-iznad-evrope-otkriveno-cemu-sluze-1133104329.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110086/30/1100863042_184:0:2915:2048_1920x0_80_0_0_ad7f501dbc92525bd3a0101b408c027f.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet – ekonomija, svet, ekonomija, magazin
svet – ekonomija, svet, ekonomija, magazin
Letovi koji ne idu nigde sve popularniji
Od samog početka pandemije mnoge avio-kompanije su "parkirale" svoje avione, i kako ne bi potpuno propale, morale su da pronađu alternativne načine finansiranja. Jedan od takvih novih prihoda je i let avionom koji ne vodi nigde.
"Letovi koji ne idu nigde" je akcija koju sve više avio-kompanija uvodi u svoju svakodnevnu praksu. Radi se o organizovanju letova koji počinju i završavaju se na istom aerodromu. Pre pandemije ideja o avio-prevoznicima koji reklamiraju letove u kojima putnici sleću na isto mesto sa kog su poleteli bila bi gotovo nezamisliva.
U Japanu, Singapuru i Australiji jednočasovni ili dvočasovni letovi sa povratkom na početni aerodrom postali su vrlo popularni među ljudima željnih avio-putovanja, gde se putnici praktično samo "provozaju" avionom.
Ovakva ideja, ma koliko zvučala besmisleno, otvorila je potpuno nove horizonte mnogim avio-kompanijama koje se bore sa opstankom. U Ukrajini je, na primer, sve više kompanija koje se bave organizacijom obilaska Čerenobilja avionom, gde se u niskom letu može obići ceo teren nekadašnje nuklearne katastrofe.
Sve više ovakvih letova se očekuje u bliskoj budućnosti, i svaki od njih će trajati maksimalno do 3 sata. Na taj način biće omogućeno
turistima da posete neke destinacije, makar iz aviona, a avio-kompanije će imati obezbeđenu egzistenciju, na neki način,
prenosi B 92.
Ovi letovi su ponudili su jedinstvene prilike putnicima koji su propustili iskustvo letenja i uzbuđenja putovanja, što omogućava da kompanija ostane u poslu, održavajući avione aktivnim i istovremeno promovišući nacionalni turizam.