https://lat.sputnikportal.rs/20220214/rakija-iz-kesice-osvaja-svetsko-trziste-1134355565.html
Rakija iz kesice osvaja svetsko tržište
Rakija iz kesice osvaja svetsko tržište
Sputnik Srbija
Željko Miličević iz Beograda već četiri godine pravi jedinstven proizvod – rakiju u kesici, koju, osim što plasira na domaće tržište, izvozi i u Evropsku uniju. 14.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-14T23:00+0100
2022-02-14T23:00+0100
2022-02-14T23:00+0100
srbija
srbija – ekonomija
srbija
ekonomija
društvo
magazin
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0b/0b/1123838804_0:191:1921:1271_1920x0_80_0_0_3409b6ed402928386690224f69fc98df.jpg
Naime, Željko, koji je poreklom iz Dvora na Uni, kod Novog Grada, proizvodi šest vrsta rakije, koje stavlja u kesice – dunju, šljivu, kajsiju, viljamovku, travaricu i medovaču.„Ideja je bila da se naše rakije prodaju u marketima, kladionicama, restoranima, kioscima. Uvek bi u ponudi bilo šest ukusa, za koje se koristi specijalna tripleks ambalaža, koja služi za pakovanje hrane. Svako koristi neki drugi ukus, neko voli šljivu, neko dunju, neko medovaču, lepši pol najviše travaricu, tako da je to nekako kompletnija ponuda nego što su prije imali marketi, na primer u Beogradu“, priča za „Nezavisne“ Željko Miličević.Njegov „Voćnjak Ž“ i ovi jedinstveni proizvodi su osvojili mnogobrojne nagrade, među kojima je šest zlatnih medalja na Internacionalnom festivalu rakije, koji su održani u julu prošle godine u Žitištu.Kako kaže, cena rakije u kesici je od 40 do 60 centi.Prema njegovim rečima, u proizvodnji rakije je najbitnije da se očuva isti kvalitet, odnosno kontinuitet i kvalitet, jer rakija uvek mora biti ista, te podložna svim zakonima i atestima, onako kako je napisano na deklaraciji proizvoda.„Naša vizija prodaje su svi, od prodavnica, malih marketa, kladionica, benzinskih pumpi, restorana, svi koji mogu da prodaju, odnosno koji su registrovani za prodaju alkohola. Zovu me ljudi iz celog sveta za rakiju, iz Danske, iz Čikaga iz SAD, a dobijao sam pozive iz nekih arapskih zemalja kako bismo tamo distribuirali naš proizvod. Ono što je takođe bitno jeste da je ova naša rakija zbog specifičnog izgleda veoma interesantna i neretko je ljudi poklanjaju“, naveo je Miličević.
https://lat.sputnikportal.rs/20220208/tri-medalje-za-rakije-iz-srbije-na-sajmu-u-moskvi-1134144572.html
https://lat.sputnikportal.rs/20211120/otkrivamo-tajnu-vrhunske-srpske-rakije-cetiri-stvari-neophodne-za-njeno-velicanstvo--sljivovicu-1131729932.html
https://lat.sputnikportal.rs/20201112/srpska-rakija-medju-deset-najboljih-pica-na-svetu-1123838882.html
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0b/0b/1123838804_63:0:1758:1271_1920x0_80_0_0_84ad6a470d6ad5859a7e521ab26c7355.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
srbija – ekonomija, srbija, ekonomija, društvo, magazin
srbija – ekonomija, srbija, ekonomija, društvo, magazin
Rakija iz kesice osvaja svetsko tržište
Željko Miličević iz Beograda već četiri godine pravi jedinstven proizvod – rakiju u kesici, koju, osim što plasira na domaće tržište, izvozi i u Evropsku uniju.
Naime, Željko, koji je poreklom iz Dvora na Uni, kod Novog Grada, proizvodi šest vrsta rakije, koje stavlja u kesice – dunju, šljivu, kajsiju, viljamovku, travaricu i medovaču.
„Ideja je bila da se naše rakije prodaju u marketima, kladionicama, restoranima, kioscima. Uvek bi u ponudi bilo šest ukusa, za koje se koristi specijalna tripleks ambalaža, koja služi za pakovanje hrane. Svako koristi neki drugi ukus, neko voli šljivu, neko dunju, neko medovaču, lepši pol najviše travaricu, tako da je to nekako
kompletnija ponuda nego što su prije imali marketi, na primer u Beogradu“,
priča za „Nezavisne“ Željko Miličević.
Njegov „Voćnjak Ž“ i ovi jedinstveni proizvodi su osvojili mnogobrojne nagrade, među kojima je šest zlatnih medalja na Internacionalnom festivalu rakije, koji su održani u julu prošle godine u Žitištu.
„Naša šljiva jedina ima geografsku oznaku na Balkanu. Rakija je ipak najjači srpski brend i naše podneblje diktira kvalitet rakije. To je samo trebalo lepo upakovati i prezentovati i domaćem i zapadnom tržištu. Pakovanja su od 0,03 litra, odnosno jedna kesica – jedna čašica, a u komercijalnoj ponudi imamo i 24 kesice od 0,72 litra. Mi savetujemo kupce da uzimaju šest različitih komercijalnih kutija, i to jednu transportnu kutiju, tako da svako prodajno mjesto ima šest naših ukusa na raspolaganju i da bude veći izbor“, naglasio je Miličević.
Kako kaže, cena rakije u kesici je od 40 do 60 centi.
Prema njegovim rečima, u proizvodnji rakije je najbitnije da se očuva isti kvalitet, odnosno kontinuitet i kvalitet, jer rakija uvek mora biti ista, te podložna svim zakonima i atestima, onako kako je napisano na deklaraciji proizvoda.
„Naša vizija prodaje su svi, od prodavnica, malih marketa, kladionica, benzinskih pumpi, restorana, svi koji mogu da prodaju, odnosno koji su registrovani za prodaju alkohola. Zovu me ljudi iz celog sveta za rakiju, iz Danske, iz Čikaga iz SAD, a dobijao sam pozive iz nekih arapskih zemalja kako bismo tamo distribuirali naš proizvod. Ono što je takođe bitno jeste da je ova naša rakija zbog specifičnog izgleda veoma interesantna i neretko je ljudi poklanjaju“, naveo je Miličević.