https://lat.sputnikportal.rs/20220213/koliko-vredi-trziste-ruzne-obuce-i-zasto-je-toliko-popularna-1134301035.html
Koliko vredi tržište „ružne obuće“ i zašto je toliko popularna
Koliko vredi tržište „ružne obuće“ i zašto je toliko popularna
Sputnik Srbija
Ukusi su različiti, to je sigurno. Ponekad, međutim, većina ima isto mišljenje o nečemu, kao što je, recimo, obuća popularna u poslednje vreme – dominiraju... 13.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-13T11:04+0100
2022-02-13T11:04+0100
2022-02-13T11:04+0100
svet – ekonomija
ekonomija
magazin
stil života
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/0d/1134301543_0:0:1921:1080_1920x0_80_0_0_06f8377e332b89ded42aee37cccac50e.jpg
Sa tim su saglasni ne samo modni stručnjaci već i kupci iz celog sveta. Ali, postoje i one osobe koje tu „ružnu obuću“ ne doživljavaju tako: ili im se dopada ili je nose radi trenda. I što je najzanimljivije, ako je ne dobiju na poklon, onda je papreno plate.Industrija „ružne obuće“ vredna je danas čak 2,5 milijarde dolara, a među brendovima su „Ugg“, „Hoka“, „Tevas“, „Deckers Outdoor Corp“. Tu su i papuče „Birkenstock“, odnosno klompe „Crocs“, kod nas poznate kao „kroksice“, piše Telegraf biznis.Primera radi, iako i Srbiju godinama unazad „drma Ugg groznica“, te čizme su u početku i ovde smatrane - ružnim. Delovale su neobično, kao patofne za napolje, a cena im ne pada. Najskuplje „Ugg“ čizme kod nas su oko 27.000 do 30.000 dinara, a na međusezonskim popustima su oko 150 evra, s tim da su boja i broj dostupnih veličina tada uvek ograničeni.„Kroksice“ se prodaju po ceni od četiri do pet hiljada dinara, u proseku.Papuče sa krznom, za leto, takođe su hit od pre nekoliko sezona, a mnogi su se pitali čemu, zapravo, služe i ko bi ih kupio? Deluje kao da artikli - što su ružniji - to na kraju budu više popularni.Neobični stilovi, koji su nekada bili namenjeni surferima ili osobama koje rade kao „potrčko“, sada su prisutni svuda – od sastanaka organizovanih na Zumu, preko modnih pista i zapravo svuda gde su „kul deca“.Podsetimo se i „Adidasovih“ čuvenih „Yeezy Foam Runners“ patika od 80 dolara, koje izgledaju kao perforirani mančmelou - a koje su odmah rasprodate. Zatim, tu su i pufna-papuče „Koolaburra“ čije nošenje izgleda kao da stavljate stopala u ćebe od lažnog krzna.Neki modni stručnjaci kažu da „moda, kao i umetnost, voli da preispituje lepotu, te se ne teži samo estetski ugodnom dizajnu; dakle, ako je moda umetnost, onda je i ružno - u redu“.Inače, akcije „Crocsa“ dostigle su rekordne vrednosti prošle godine, a kompanija predviđa da će im se prihod udvostručiti, na pet milijardi dolara, u naredne četiri godine.I vratimo se na „Ugg“, jednog od pionira u dizajniranju ružne, ali udobne i kvalitetne obuće. Od vremena lansiranja prvih čizama, brend je posebno imao koristi od strateškog eksperimentisanja. Osnova je uvek ista, ali se ideje onda razvijaju u beskonačno mnogo pravaca.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/0d/1134301543_92:0:1799:1280_1920x0_80_0_0_1ed33c91fbca454eba5edb9c3497befe.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet – ekonomija, magazin, stil života
svet – ekonomija, magazin, stil života
Koliko vredi tržište „ružne obuće“ i zašto je toliko popularna
Ukusi su različiti, to je sigurno. Ponekad, međutim, većina ima isto mišljenje o nečemu, kao što je, recimo, obuća popularna u poslednje vreme – dominiraju negativni komentari, te otuda i nije čudno što se smatra ružnom.
Sa tim su saglasni ne samo modni stručnjaci već i kupci iz celog sveta. Ali, postoje i one osobe koje tu „ružnu obuću“ ne doživljavaju tako: ili im se dopada ili je nose radi trenda. I što je najzanimljivije, ako je ne dobiju na poklon, onda je papreno plate.
Industrija „ružne obuće“ vredna je danas čak 2,5 milijarde dolara, a među brendovima su „Ugg“, „Hoka“, „Tevas“, „Deckers Outdoor Corp“. Tu su i papuče „Birkenstock“, odnosno klompe „Crocs“, kod nas poznate kao „kroksice“,
piše Telegraf biznis.
Primera radi, iako i Srbiju godinama unazad „drma Ugg groznica“, te čizme su u početku i ovde smatrane - ružnim. Delovale su neobično, kao patofne za napolje, a cena im ne pada. Najskuplje „Ugg“ čizme kod nas su oko 27.000 do 30.000 dinara, a na međusezonskim popustima su oko 150 evra, s tim da su boja i broj dostupnih veličina tada uvek ograničeni.
„Kroksice“ se prodaju po ceni od četiri do pet hiljada dinara, u proseku.
Papuče sa krznom, za leto, takođe su hit od pre nekoliko sezona, a mnogi su se pitali čemu, zapravo, služe i ko bi ih kupio? Deluje kao da artikli - što su ružniji - to na kraju budu više popularni.
Neobični stilovi, koji su nekada bili namenjeni surferima ili osobama koje rade kao „potrčko“, sada su prisutni svuda – od sastanaka organizovanih na Zumu, preko modnih pista i zapravo svuda gde su „kul deca“.
Podsetimo se i „Adidasovih“ čuvenih „Yeezy Foam Runners“ patika od 80 dolara, koje izgledaju kao perforirani mančmelou - a koje su odmah rasprodate. Zatim, tu su i pufna-papuče „Koolaburra“ čije nošenje izgleda kao da stavljate stopala u ćebe od lažnog krzna.
Neki modni stručnjaci kažu da „moda, kao i umetnost, voli da preispituje lepotu, te se ne teži samo estetski ugodnom dizajnu; dakle, ako je moda umetnost, onda je i ružno - u redu“.
Inače, akcije „Crocsa“ dostigle su rekordne vrednosti prošle godine, a kompanija predviđa da će im se prihod udvostručiti, na pet milijardi dolara, u naredne četiri godine.
I vratimo se na „Ugg“, jednog od pionira u dizajniranju ružne, ali udobne i kvalitetne obuće. Od vremena lansiranja prvih čizama, brend je posebno imao koristi od strateškog eksperimentisanja. Osnova je uvek ista, ali se ideje onda razvijaju u beskonačno mnogo pravaca.