00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

„Telenor“ menja ime

CC BY 2.0 / Charlotta Wasteson / Telenor
Telenor - Sputnik Srbija, 1920, 27.01.2022
Pratite nas
„Telenor“ Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom „Jetel“ (Yettel). Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend „Telenor“ – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend“, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF „Telekom grupe“, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako dodaje, za njih počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod ‘Telenor‘ brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, ‘Jetel‘ brendom“, dodaje Slačik.
„Jetel“ je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi, poručeno je iz kompanije, prenosi Blic biznis.
„‘Jetel‘ je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu“, rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika, ističe se u saopštenju.
Zvanično predstavljanje novog „Jetel“ brenda biće 1. marta 2022, prenosi Tanjug.
Instagram - Sputnik Srbija, 1920, 19.11.2021
SRBIJA
Poskupljenje mobilne telefonije: Korisnici mogu da raskinu ugovor
Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala