https://lat.sputnikportal.rs/20220127/telenor-menja-ime-1133708097.html
„Telenor“ menja ime
„Telenor“ menja ime
Sputnik Srbija
„Telenor“ Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom „Jetel“ (Yettel). Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi... 27.01.2022, Sputnik Srbija
2022-01-27T10:40+0100
2022-01-27T10:40+0100
2022-01-27T10:40+0100
ekonomija
ekonomija
srbija
srbija – ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111432/57/1114325777_0:83:2048:1235_1920x0_80_0_0_8a2da9a9c253d6633f7d826b2c681672.jpg
Kako dodaje, za njih počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.„Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod ‘Telenor‘ brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, ‘Jetel‘ brendom“, dodaje Slačik.„Jetel“ je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi, poručeno je iz kompanije, prenosi Blic biznis.Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika, ističe se u saopštenju.Zvanično predstavljanje novog „Jetel“ brenda biće 1. marta 2022, prenosi Tanjug.
https://lat.sputnikportal.rs/20211119/poskupljenje-mobilne-telefonije-korisnici-mogu-da-raskinu-ugovor-1131738542.html
srbija
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111432/57/1114325777_146:0:1903:1318_1920x0_80_0_0_84855ba3945aabdec93988f634d789ca.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, srbija, srbija – ekonomija
ekonomija, srbija, srbija – ekonomija
„Telenor“ menja ime
„Telenor“ Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom „Jetel“ (Yettel). Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend „Telenor“ – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend“, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF „Telekom grupe“, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako dodaje, za njih počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod ‘Telenor‘ brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, ‘Jetel‘ brendom“, dodaje Slačik.
„Jetel“ je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da
doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi, poručeno je iz kompanije,
prenosi Blic biznis.
„‘Jetel‘ je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu“, rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika, ističe se u saopštenju.
Zvanično predstavljanje novog „Jetel“ brenda biće 1. marta 2022, prenosi Tanjug.