00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
Beba i Lola „Beogradski igrački centar“: Energija među ljudima je najveći pokretač
16:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Pjaf“
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Kako izgleda poluvekovno druženje sa gitarom
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Subvencije od 20.000 evra za krov nad glavom porodicama sa decom
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

I to se dogodilo: Kineska kompanija tuži poznati evropski brend zbog kopiranja /foto/

CC0 / Pixabay / Parking mesto za punjenje električnog automobila
Parking mesto za punjenje električnog automobila - Sputnik Srbija, 1920, 26.01.2022
Pratite nas
Do sada se uglavnom dešavalo da evropske kompanije tuže kineske proizvođače automobila zbog kršenja autorskih prava u vezi sa dizajnom njihovih automobila. Ovog puta situacija je obrnuta.
Kineski „Hjuman Horajzons“ tuži „Reno“ i njegov podbrend „Mobilajz“ za kršenje autorskih prava zbog sličnosti logotipa „Mobilajza“ i logotipa koji koristi odeljenje „Hjuman Horajzonsa HajFaj“.
„Hjuman Horajzons“ je na automobilsku scenu ušao pre nekoliko godina predstavljanjem svog potpuno električnog HiPhi X. Reč je o jednom od najintrigantnijih električnih vozila (EV) koje je lansirano u Kini, a na haubi se nalazi logo HiPhi, koji se sastoji od vertikalne linije s dve zakrivljene linije sa obe strane.
Samo nekoliko meseci nakon HiPhi X premijere, „Reno“ je predstavio svoj prototip Mobilize EZ-1. To je radikalno drugačiji automobil od HiPhi X, ali njegov logotip takođe sadrži vertikalnu liniju okruženu sa dve sa svake strane. Ključna razlika je što je HiPhi znak nagnut za 45 stepeni, a zakrivljene linije su malo veće.
Kineska kompanija smatra da bi sličnosti između dva znaka mogle da imaju uticaj na njene planove širenja u Evropi, zbog čega je podnela tužbu nemačkom sudu u oktobru prošle godine i od „Renoa“ traži da prestane da koristiti logotip. Sudski spor dve kompanije trenutno je u toku, piše Jutarnji list.
HiPhi X je u Kini dostupan u četiri konfiguracije i šest sedišta, ali se EV pokazao kao veoma popularan. Prodat je u 3.742 jedinice širom sveta tokom druge polovine 2021. godine.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala