00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Da li je predlog za „briselsko-ohridski sporazum“ novo mutant rešenje Zapada za Kosovo?
16:30
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Američki ATAKAMS i nova nuklearna doktrina Rusije
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920, 26.08.2021
DRUŠTVO
Društvene teme, zanimljive priče, reportaže, događaji, festivali i kulturna dešavanja iz Srbije, i ostatka sveta

Pazite šta kupujete, na cenu polovnih automobila utiče i boja, ponekad drastično

© AP Photo / Laurent GillieronZaplenjeni luskuzni automobili u Švajcarskoj
Zaplenjeni luskuzni automobili u Švajcarskoj - Sputnik Srbija, 1920, 21.11.2021
Pratite nas
Analiza najpoznatijih nemačkih platformi za prodaju automobila, koju je sproveo jedan regionalni profilisani medij, pokazala je da će automobili u ljubičastoj boji izgubiti na ceni za čak oko 27 odsto u odnosu na prosečnu cenu vozila iste vrste i performansi.
Osim toga, ukoliko je automobil srebrne boje on gubi 25 odsto, zlatni oko 23 odsto, crveni 11 odsto, plavi 10 odsto i na kraju zeleni tek jedanodsto.
„Možda je crvena odličan izbor za „ferari“, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput „folksvagen pasata“ ili „be-em-ve“serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji“, navode u najpoznatijoj nemačkoj platformi za prodaju polovnih automobila Mobile.
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo jer ona donosi oko pet odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa šest posto, crna sa 10 posto, siva sa 10 posto i žuta sa 13 posto. Sa ove platforme su primetili da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje gledaju na internet oglasima nego oni sa neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Ovi stručnjaci upozoravaju da prilikom kupovine ipak uvek imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno prosecima - ako želite dobro da prodate polovno vozilo. Izbegavajte i boje u trendu, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku, piše Magazin novosti.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala