00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Direktor „Tesle“ otkrio ko je najveća konkurencija tom električnom automobilu

CC0 / Unsplash/Jp Valery / Tesla model S
Tesla model S - Sputnik Srbija, 1920, 16.11.2021
Pratite nas
Veliki broj kompanija upušta se u proizvodnju električnih automobila, a mnogi su dobili naziv „ubica Tesle“, kao moguća konkurencija jednom od najvećih svetskih proizvođača vozila na struju. Međutim, Martin Vijeha, direktor za investicije u „Tesli“, kaže da ta kompanija kao glavnog konkurenta vidi - proizvođače automobila sa klasičnim motorima.
Električni automobili smatraju se budućnošću saobraćaja, a benzin i dizel prevaziđenom tehnologijom koja polako odlazi u istoriju. Ipak, čelni ljudi kompanija za električne automobile misle drugačije.
Martin Vijeha je na Tviteru napisao kako više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju tradicionalne motore i da je to glavna briga za „Teslu“.
„U poslednjih pet godina često me pitaju o konkurenciji. Više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Oni gube udeo na tržištu u poređenju sa svim proizvođačima električnih automobila i čudi me da to još nije opšteprihvaćeno mišljenje“, napisao je Vijeha.
U kompaniji „Tesla“ su na jasnom stanovištu da je povećanje broja proizvođača električnih automobila dobra stvar, jer daje veći izbor kupcima, piše „Motor1“. Tako je i osnivač i generalni direktor te kompanije, milijarder Ilon Mask, više puta ponovio kako se nada da će „Tesla“ motivisati ostatak industrije da pređe na električni pogon.
Da je rast broja kompanija za električne automobile, u trenutku dok većinu tržišta drže dizel, benzinski i blago hibridna vozila, pozitivna vest za takvu vrstu fabrika, jer prostora na tržištu električnih vozila ima dovoljno.
Tako je Piter Rolinson, generalni direktor „Lusid motorsa“ i bivši zaposleni u „Tesli“ često govorio kako njihov model „er salun“ nije konkurencija „Tesli“, već „mercedesu S klase“.
Vuling nano ev, električni automobil iz Kine koji košta 3.100 dolara - Sputnik Srbija, 1920, 12.11.2021
EKONOMIJA
Električni automobil za 3.100 dolara: Dolazi iz Kine, sa jednim punjenjem pređe 305 kilometara /video/
Električni automobil - Sputnik Srbija, 1920, 27.09.2021
DRUŠTVO
Ruski milijarder otkriva zašto ne treba kupovati električne automobile
Polovni automobili - Sputnik Srbija, 1920, 11.11.2021
EKONOMIJA
Koji automobili se najviše i najmanje kvare: Nemci objavili statistiku
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala