https://lat.sputnikportal.rs/20211116/direktor-tesle-otkrio-ko-je-najveca-konkurencija-tom-elektricnom-automobilu-1131627238.html
Direktor „Tesle“ otkrio ko je najveća konkurencija tom električnom automobilu
Direktor „Tesle“ otkrio ko je najveća konkurencija tom električnom automobilu
Sputnik Srbija
Veliki broj kompanija upušta se u proizvodnju električnih automobila, a mnogi su dobili naziv „ubica Tesle“, kao moguća konkurencija jednom od najvećih svetskih... 16.11.2021, Sputnik Srbija
2021-11-16T21:57+0100
2021-11-16T21:57+0100
2021-11-16T21:57+0100
ekonomija
svet
ekonomija
tesla
električni automobil
svet – ekonomija
nauka i tehnologija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/10/1131627207_0:320:3072:2048_1920x0_80_0_0_452a66505ca04d5c41537ef1cb67112d.jpg
Električni automobili smatraju se budućnošću saobraćaja, a benzin i dizel prevaziđenom tehnologijom koja polako odlazi u istoriju. Ipak, čelni ljudi kompanija za električne automobile misle drugačije.Martin Vijeha je na Tviteru napisao kako više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju tradicionalne motore i da je to glavna briga za „Teslu“.„U poslednjih pet godina često me pitaju o konkurenciji. Više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Oni gube udeo na tržištu u poređenju sa svim proizvođačima električnih automobila i čudi me da to još nije opšteprihvaćeno mišljenje“, napisao je Vijeha.U kompaniji „Tesla“ su na jasnom stanovištu da je povećanje broja proizvođača električnih automobila dobra stvar, jer daje veći izbor kupcima, piše „Motor1“. Tako je i osnivač i generalni direktor te kompanije, milijarder Ilon Mask, više puta ponovio kako se nada da će „Tesla“ motivisati ostatak industrije da pređe na električni pogon.Da je rast broja kompanija za električne automobile, u trenutku dok većinu tržišta drže dizel, benzinski i blago hibridna vozila, pozitivna vest za takvu vrstu fabrika, jer prostora na tržištu električnih vozila ima dovoljno.Tako je Piter Rolinson, generalni direktor „Lusid motorsa“ i bivši zaposleni u „Tesli“ često govorio kako njihov model „er salun“ nije konkurencija „Tesli“, već „mercedesu S klase“.
https://lat.sputnikportal.rs/20211112/elektricni-automobil-za-3100-kina-jeftini-elektricni-automobil-1131527507.html
https://lat.sputnikportal.rs/20210927/ruski-milijarder-otkriva-zasto-ne-treba-kupovati-elektricne-automobile-1130205607.html
https://lat.sputnikportal.rs/20211111/koji-automobili-se-najvise-i-najmanje-kvare-nemci-objavili-statistiku-1131494162.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/10/1131627207_244:0:2975:2048_1920x0_80_0_0_ce0c2b115a68282d03cf05675c243043.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet, ekonomija, tesla, električni automobil, svet – ekonomija, nauka i tehnologija
svet, ekonomija, tesla, električni automobil, svet – ekonomija, nauka i tehnologija
Direktor „Tesle“ otkrio ko je najveća konkurencija tom električnom automobilu
Veliki broj kompanija upušta se u proizvodnju električnih automobila, a mnogi su dobili naziv „ubica Tesle“, kao moguća konkurencija jednom od najvećih svetskih proizvođača vozila na struju. Međutim, Martin Vijeha, direktor za investicije u „Tesli“, kaže da ta kompanija kao glavnog konkurenta vidi - proizvođače automobila sa klasičnim motorima.
Električni automobili smatraju se budućnošću saobraćaja, a benzin i dizel prevaziđenom tehnologijom koja polako odlazi u istoriju. Ipak, čelni ljudi kompanija za električne automobile misle drugačije.
Martin Vijeha je na Tviteru napisao kako više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju tradicionalne motore i da je to glavna briga za „Teslu“.
„U poslednjih pet godina često me pitaju o konkurenciji. Više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Oni gube udeo na tržištu u poređenju sa svim proizvođačima električnih automobila i čudi me da to još nije opšteprihvaćeno mišljenje“, napisao je Vijeha.
U kompaniji „Tesla“ su na jasnom stanovištu da je povećanje broja proizvođača električnih automobila dobra stvar, jer daje veći izbor kupcima,
piše „Motor1“. Tako je i osnivač i generalni direktor te kompanije, milijarder
Ilon Mask, više puta ponovio kako se nada da će „Tesla“ motivisati ostatak industrije da pređe na električni pogon.
Da je rast broja kompanija za električne automobile, u trenutku dok većinu tržišta drže dizel, benzinski i blago hibridna vozila, pozitivna vest za takvu vrstu fabrika, jer prostora na tržištu električnih vozila ima dovoljno.
Tako je Piter Rolinson, generalni direktor „Lusid motorsa“ i bivši zaposleni u „Tesli“ često govorio kako njihov model „er salun“ nije konkurencija „Tesli“, već „mercedesu S klase“.