- Sputnik Srbija, 1920
NAUKA I TEHNOLOGIJA

I Majkrosoft uvodi svet proširene stvarnosti

CC0 / Pixabay / Virtuelna realnost — ilustracija
Virtuelna realnost — ilustracija - Sputnik Srbija, 1920, 06.11.2021
Pratite nas
Tehnološki gigant „Majkrosoft“ pokušava da ide u korak sa Fejsbukovim metaversom. Korisnici njihovog softvera za sastanke Majkrosoft timsa moći će da se pojavljuju kao avatari u izmišljenim prostorima, što bi bio korak ka „Fejsbukovoj“, odnosno „Metinoj“, impresivnoj virtuelnoj stvarnosti.
Kompanija „Majkrosoft“ uvodi svoju verziju popularnog programa za video-konferencije Majkrosoft timsa nalik metaversu, koji će korisnicima omogućiti da se pojave u obliku svojih digitalnih avatara i da se okupljaju u virtuelnim radnim prostorima, najavio je izvršni direktor kompanije, Satja Nadela, u izjavi za Blumberg TV. Nove funkcije predstavljene su na video-konfernciji kompanije Microsoft Ignite 2021.
Sem video-konferencija, svet proširene stvarnosti ove softverske „zveri“ takođe će omogućiti korisnicima da dele Majkrosoft ofis datoteke, poput pauer point prezentacija, eksel tabela, što jasno stavlja do znanja da je „Metin“ konkurent optimizovan za rad, a ne za igru.
Zasnovan je na „Majkrosoftvom“ nedavno predstavljenom Meš (Mesh) softveru, koji omogućava proširenu i virtuelnu stvarnost na svim Guglovim platformama, uključujući, ali ne ograničavajući se samo na „Majkrosoftov“ HoloLens. Oni koji nemaju mogućnosti da vide sadržaj u tri-de formatu moraće da se zadovolje dvodimenzionalnim prikazom dostupnim na tabletima, pametnim telefonima i računarima.
Dok se u kompaniji „Meta“ nadaju da će njihov metavers biti mesto gde će korisnici moći da „provode ceo svoj digitalni život“ — mogućnost koja bi trebalo da izazove jezu kod svakog korisnika interneta koji vodi računa o privatnosti — „Majkrosoft“ je lestvicu postavio malo niže sa ciljem da ima sopstveni konferencijski prostor u virtuelnoj stvarnosti koja će biti dostupna već naredne godine.
Majkrosoft Meš tehnologija ima za cilj da projektuje ljude kao avatare u virtuelnom prostoru koristeći proces koji se zove „holoportacija“ sa avatarima koji se preuzimaju na platformi AltspaceVR koju je „Majkrosoft“ otkupio 2017. godine.
Da bi dodatno spojio stvarnost i njenog virtuelnog rođaka, „Majkrosoft“ je otkrio još jedan svoj proizvod — Dinamics 365 Connected Spaces. To će korisnicima omogućiti da se kreću i komuniciraju unutar „maloprodajnih i fabričkih prostora“, u suštini standardizujući iskustva koja su klijenti poput „Anheuser-Busch-a“ izgradili uz pomoć Timsa i Meša.
Izvršni direktor Nadela je takođe nagovestio da će njihova platforma za igre Iks-boks biti sledeća u kojoj će biti izgrađena virtuelna stvarnost, preneo je RTS.
Logo kompanije Majkrosoft na ulazu u zgradu u Pekingu - Sputnik Srbija, 1920, 29.10.2021
EKONOMIJA
Majkrosoft pretekao Epl, postao najvrednija svetska kompanija
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala