https://lat.sputnikportal.rs/20211028/objavljeni-novo-ime-i-logo-fejsbuka-foto-1131071139.html
Objavljeni novo ime i logo „Fejsbuka“ /foto/
Objavljeni novo ime i logo „Fejsbuka“ /foto/
Sputnik Srbija
Objavljeni novo ime i logo „Fejsbuka“ /foto/
2021-10-28T21:17+0200
2021-10-28T21:17+0200
2022-08-07T18:18+0200
svet
svet
svet – ekonomija
nauka i tehnologija
fejsbuk
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/11/1130756363_0:161:3071:1888_1920x0_80_0_0_dcb7e8738f473f14aa708c720ea89e8f.jpg
On je predstavio i novi logo kompanije u obliku plave trake koja liči na simbol za beskonačno.„Nekada sam voleo klasične nauke, a ime Meta potiče od grčkog slova koje označava i reč „posle“. Ono za mene simboliše činjenicu da je potrebno uvek uraditi još nešto“, rekao je Zakerberg.Društvena mreža će i dalje zadržati ime, te će od sada firma „Meta“ biti vlasnica tri velika brenda: Fejsbuka, Instagrama i Votsapa.„Znam da će neki ljudi reći da ovo nije vreme za fokusiranje na budućnost, i ja sam želim da naglasim da postoje važna pitanja na kojima sada treba raditi. Uvek će ih i biti“, rekao je Zakerberg tokom konferencije o virtuelnoj i proširenoj stvarnosti.Kazao je da nije siguran da će za mnoge ljude ikada biti dobro vreme da se usredsrede na budućnost.„Ali takođe znam da ima i puno vas koji se osećate isto kao i ja. Živimo za ono što gradimo. Iako grešimo, nastavljamo da učimo i gradimo i idemo napred“, rekao je Zakerberg.Takođe, novo ime simboliše upućenost kompanije na metauniverzum, u kom će se čovek preseliti u virtuelnu realnost.Taj metauniverzum u Fejsbukovoj izvedbi nosi naziv Metaverzum, i razvija ga Fejsbukova ćerka firma „Horajzont“ – nova kompanija koja je predstavljena u avgustu. To je mreža virtuelnih kancelarija kojima se može priključiti putem video konferencije ili pomoću kacige virtuelne stvarnosti „Okulus VR“.Metaverzum je svet virtuelnog okruženja kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a čini ga digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti liči na realan život. Fejsbuk je imao velika ulaganja u virtuelnu realnost i proširenu realnost i namerava da poveže skoro tri milijarde korisnika putem nekoliko uređaja i aplikacija.
https://lat.sputnikportal.rs/20211023/zasto-fejsbuk-menja-ime-1130863575.html
https://lat.sputnikportal.rs/20211026/ukoliko-se-ne-zaustavi-fejsbuk-ce-podstaci-haos-sirom-sveta--novo-upozorenje--1130982293.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/11/1130756363_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_481cbaba47c61b58e522da83865af593.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime, fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime
fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime, fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime
Objavljeni novo ime i logo „Fejsbuka“ /foto/
21:17 28.10.2021 (Osveženo: 18:18 07.08.2022) Mark Zakerberg, osnivač „Fejsbuka“, objavio je da će se ta kompanija od danas zvati „Meta“.
On je predstavio i novi logo kompanije u obliku plave trake koja liči na simbol za beskonačno.
„Nekada sam voleo klasične nauke, a ime Meta potiče od grčkog slova koje označava i reč „posle“. Ono za mene simboliše činjenicu da je potrebno uvek uraditi još nešto“, rekao je Zakerberg.
Društvena mreža će i dalje zadržati ime, te će od sada firma „Meta“ biti vlasnica tri velika brenda: Fejsbuka, Instagrama i Votsapa.
„Znam da će neki ljudi reći da ovo nije vreme za fokusiranje na budućnost, i ja sam želim da naglasim da postoje važna pitanja na kojima sada treba raditi. Uvek će ih i biti“, rekao je Zakerberg tokom konferencije o virtuelnoj i proširenoj stvarnosti.
Kazao je da nije siguran da će za mnoge ljude ikada biti dobro vreme da se usredsrede na budućnost.
„Ali takođe znam da ima i puno vas koji se osećate isto kao i ja. Živimo za ono što gradimo. Iako grešimo, nastavljamo da učimo i gradimo i idemo napred“, rekao je Zakerberg.
Takođe, novo ime simboliše upućenost kompanije na metauniverzum, u kom će se čovek preseliti u virtuelnu realnost.
Taj metauniverzum u Fejsbukovoj izvedbi nosi naziv Metaverzum, i razvija ga Fejsbukova ćerka firma „Horajzont“ – nova kompanija koja je predstavljena u avgustu. To je mreža virtuelnih kancelarija kojima se može priključiti putem video konferencije ili pomoću kacige virtuelne stvarnosti „Okulus VR“.
Metaverzum je svet virtuelnog okruženja kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a čini ga digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti liči na realan život. Fejsbuk je imao velika ulaganja u virtuelnu realnost i proširenu realnost i namerava da poveže skoro tri milijarde korisnika putem nekoliko uređaja i aplikacija.